donderdag 10 oktober 2024

Winterwensen

 Velen zijn jaren geleden begonnen met 3d kaarten te maken. Zo ook ik.
Omdat er toch telkens naar gevraagd werd bij Marianne Design hebben ze in juli 2 knipvellen van Mattie uitgebracht in 3d.
Eind van die maand heb ik een video gemaakt waarin ik de plaatjes in 3d uitknip en verwerk op een kaart. 


Om te laten zien hoe ik de plaatjes uitknip en het tot een kaart maak, laat ik zien in een video die ik voor Marianne Design heb opgenomen.
Je vindt de video op het YouTube kanaal van Marianne Design.
Het designpapier Christmas at Home past perfect bij de afbeelding. 
De afbeelding zit op het vierkant Fijne Feestdagen. 
Bij de besneeuwde boompjes zitten konijntjes. 
En de kaart is afgewerkt met de poinsettia.

Marianne Design:
Craftables: CR1606 Punch die - Forest Critters, CR1660 Fijne Feestdagen 4-kant
Creatables: LR0833 Tiny's Poinsettia, LR0873 Set of Pine trees
Paper blocs: PK9192 Christmas at Home, PK9193 Christmas at Home cardstock, PK9194 Christmas at Home metallics
Knipvel: MB0219 Mattie's Mooiste - Snow owl

1 opmerking:

  1. Ik heb het bijna nooit gedaan, knippen vind ik toch altijd nog lastig maar het ziet er heel mooi uit. Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen