maandag 8 juli 2013

Life is sweet

Vorige week heb ik deze kaart al gemaakt. 
Omdat ik met dit kaartje in de top-3 was gekomen, mocht ik gast-designer zijn bij Kaartjes-Inspiratie challenge blog. De opdracht was om een kaartje te maken aan de hand van een sketch.
Het kaartje heb ik naar Corry gestuurd omdat ze graag kaartjes ontvangt voor haar candy. Ik heb al gelezen dat ze 'em ontvangen heeft....en 'em ook mooi vindt.
Mijn kaartje volgens de sketch heb ik gemaakt met ~Vintage Spring Basic~ van Maja Design.
Alle gebruikte stansen zijn weer van MD. 
Een plaatje van Gerda's Hobbyshop achter het frame van de ovale passe-partout (CR1241) gedaan. 
De vintage swirls van Anja (LR0271) bij bloemen (CR1202). De bloemen heb ik ingespoten met glimmermist (al is het op de foto niet te zien) en in het midden een paar meeldraden gedaan. 
Een tekst op een banner (COL1324) gestempeld. 
Wat vlinders uit het papier geknipt en nog een paar plakparels toegevoegd.

Deze kaart staat ook op het blog van Gerda's Hobbyshop. Morgen komt dit kaartje ook op het blog van Ge-We hobby waar ik in het DT ben gevraagd. 
Ik werd een paar weken terug gebeld door Gerda of ik dit wilde. Eigenlijk wilde ik in niet meer teams plaats nemen. Omdat er daar meerdere in het team zitten, hoef ik er niet elke week een kaart voor te maken dus ik ga het in ieder geval proberen. 

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenge:
* Hobby Vision: kleuren(foto) en vlinders

24 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,wat een prachtig kaartje is dit.
    Kan begrijpen dat Corry er blij mee is.
    Lief plaatje en die bloemen vind ik ook zo mooi.
    Fijn dat je weer zo creatief en actief bent.
    Succes met al je DT werk.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart Tineke,echt
    een plaatje,de mal is ook mooi.
    alles bij elkaar super!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Tineke!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwwwww wat een plaatje Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer, die bloemen vind ik zo mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo tineke,

    Wat een prachtig kaartje
    En super mooie bloemen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me wel voorstellen dat jij gevraagd wordt, hoor! Maar ook dat je twijfelde. Niet elke week een kaart is nog wel te behappen waarschijnlijk.
    Deze is weer supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Tineke, leuk dat je gevraagd bent voor het gewe dt team. Gefeliciteerd hoor! Je krijgt het er maar druk mee;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Een super leuk gastdesigner kaartje en wat leuk dat je bent benaderd door Ge-We Hobby, dat is ook niet zo gek, want je maak prachtige kaarten. Proficiat ermee en veel plezier.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Tineke, mooi plaatje en keurig afgewerkt. Ze mogen blij met je wezen, je maakt prachtige kaarten, en je hebt veel materialen om vooruit te kunnen. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    Je kaartje is weer super..zag het ook al bij KIC, leuk om GD te zijn..en nu ook weer bij GeWe Hobby, leuk..maar neem niet te veel hooi op je vork..wens je in ieder geval succes..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi en chique kaart Tineke.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke

    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Jammer dat je de glimmermist haast nooit ziet op foto's maar het maakt het altijd wel helemaal af, vind ik.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Tineke, super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Tineke.
    Lief plaatje,mooi papier en details.
    Super gedaan die bloemen zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, prachtig papier en mooie MD mallen natuurlijk.

    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze is echt prachtig Tineke, ik vind die stans ook heel mooi, past zo goed in een vintage kaart en de bloemen zijn ook weer super gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Tineke, je hebt het maar druk met al die DT's, maar je kunt vast wel e.e.a. combineren en dan lukt het vast wel.
    Succes in ieder geval.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige mooie kaart Tineke....zo stijlvol en lief om te zien. Doe je niet te gek met alle DT's???? Het zijn er al snel genoeg hè.....laat het niet boven je hoofd uitgroeien hoor.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke, ik heb via Karin jouw blog door gekregen en ben gelijk volger geworden. Wat een mooie kaarten en knutsel dingen maak jij. Ik maak zelf ook vintage kaartjes. Heb pas een blog en vind het helemaal leuk.Heel veel ideetjes doe ik zo op.
    Liefs Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt super mooi Tineke, mooie combinatie en zo lief met de vlindertjes.Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke,
    Super lief kaartje heb je gemaakt en mooie stansmal gebruikt. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je weet dat ik ietsje pietsje achter lig met blogreacties achterlaten maar probeer toch een beetje de schade in te halen...zoals bij deze... Meis wat ziet het er weer super lief uit! Geweldig mooi, het blijft genieten met deze juwelen van kaarten!! Je vorige was weer heel anders maar wel met een prachtig resultaat en een heel leuk grappig plaatje!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen