dinsdag 9 juli 2013

Zonnige groeten

Wat een heerlijk weertje hè? We hebben er dan ook heel lang naar uitgekeken.... De komende dagen wordt het wat minder warm maar als het maar droog blijft en de zon nog schijnt, is het al gauw goed.
Hilary's vriendin was jarig en omdat haar zusje 2 dagen na haar jarig is, vieren ze het vandaag tegelijk.
Annelien, ook namens ons gefeliciteerd!
Daar moet natuurlijk wat voor gefreubeld worden. Omdat het weer me inspiratie gaf, maakte ik een ijsje wat door de warmte gretig aftrek heeft.
Het ijsje maakte ik van een beker waar kleine komkommertjes in hebben gezeten. 
De beker gescrapt met cardstock waar ik rondom flip-flops op heb geplakt.
Het deksel heb ik beplakt met (heel veel) cirkels van crèpepapier en ingesmeerd met natte lijm. Eromheen een geponste strook en lint. 
Aan de strik een label gehangen met tekst en een ijsje en erbij een zonnebril bedel. In het deksel een parasolletje geprikt.
De flip-flops en het ijsje heb ik uit een "oud" vel ~Summer Cool~ van Imaginisce geknipt. 
De beker heb ik gevuld met ijsjes snoepjes.

Het ijsje wil ik mee laten doen bij de challenges:
* Scr@p-Cards challenge: ijsjes en pastel
* Hobby Home: alles mag
* Creapaleis: alles mag
* Crealing: alles mag maar geen vierkant 

26 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,

    Wat een leuke creatie.
    Supermooi gemaakt.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik al die bekers maar weggooien.... Geweldig leuk idee Tineke, ziet er echt lekker vrolijk uit!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en zomers idee,ik wordt er gewoon vrolijk van en die snoepjes die erbij liggen zijn zó lekker....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk Tineke!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer superleuk gemaakt Tineke, ziet er geweldig uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk gemaakt Tineke, hoe kom je op dit idee, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel apart Tineke,hoe verzin je het
    toch altijd? Ik vind het heel leuk!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge Tineke dit is weer een super leuk idee. Geweldig gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een lekker groot ijsje Tineke!
    Heerlijk met dit weer, dan kunnen ze niet groot genoeg zijn!!
    Een super idee, dit is scrappen hè van afval iets heel moois maken!
    Heel leuk dat je met deze mooie creatie mee doe bij Scr@p-Cards challenge.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig idee. Zo mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zO HEE WAT LEUK JE ZOU ER TREK IN KRIJGEN LEUK IDEE.
    lEAFS TIETJE.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat is die superschattig en mooi, een toppertje weer!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat is die superschattig en mooi, een toppertje weer!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat gaaf weer zeg hoe kom je er toch op helemaal super

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk idee zeg! Heel mooi gedaan! Zo zie je maar dat je niets mag weggooien he ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe kom je er weer op! Supergaaf gedaan, succes, dit wordt vast een winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb wel het één en ander gemist zeg. Ben op het moment niet veel in blogland. De kids hebben vakantie en Pieter volgende week, ik moest van mezelf nog een aantal klusjes doen voordat Pieter zijn vakantie begint, maar kaarten maken en bloggen schiet er wel bij in zo.
    Maar jij hebt weer hele mooie kaartjes gemaakt zeg, en dan het ijsje, wat leuk verzonnen...!
    Helemaal top!

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een super leuke creatie Tineke
    Een heel leuk idee

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke,
    Wat een leuke creatie, het ziet er ook lekker uit..weer heel erg TOP..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk bedacht, Tineke! Ijsjes gaan er zeker wel in en zeker zo'n mooie als deze!! Prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit een superleuk idee, hoe kom je erop haha, heel leuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Tineke

    Wat een leuk idee dat ijsje
    ik krijg er helemaal trek van :)
    nog een fijne dag groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen