zaterdag 10 oktober 2015

Cupcake

Op het moment ben ik heel weinig in blogland. 
Ik ben heel druk bezig voor de demo op de Hobbybeurs volgende week zaterdag. 
Deze wordt georganiseerd door Gerda's Hobbyshop in Harderwijk. Meer info kun je hier lezen.
Tussendoor heb ik ook nog een cupcake gehaakt. 
Een nichtje van ons die vandaag jarig en 15 is geworden, heeft dit gekregen.
Een "heerlijke" cupcake...
....met een lekkere toef slagroom en een aardbeitje ;-) 
Het leuke is dat het gehaakt is om een doosje waar ik het verjaardagsgeld in heb gedaan.
Het patroon ervan komt uit een oude Hobby Handig (jan/febr. 2012). 

Bij Scr@p Cards challenge zag ik dat ik in de top-3 ben gekomen met het letterbak-huis.
Echt heel leuk dat mijn creatie ervoor werd uitgekozen!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig is de cupcake Tineke.
    Erg leuk om zo geld te geven.
    Geweldig dat je in de top-3 kwam.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer iets leuks bedacht, ziet er super uit en centjes zijn altijd goed hè! En owww....Harderwijk! Die beurs is zo leuk, maar zit er niet in dit keer! Ik wens je heel veel plezier weer daar volgende week!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker super leuk ditgehaakte cupcake geld cadeautje!
    Ik zag het al dat je gewonnen had met je schitterende letterbak proficiat altijd weer een leuke motivatie!
    Fijne zondag.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige cupcake.
    Succes met het voorbereiden van je demo.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cupcake, Tineke. Ziet er niet alleen mooi, maar ook lekker uit. En wat handig dat het verjaardaggeld er zo ingestoken kon worden.
    Gefeliciteerd met je winnende creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Tineke ik vind dit zo leuk! Geweldige cupcake en de slagroon met aardbei is zo'n leuk detail :) Wat leuk dat er zelfs geld in gestopt kan worden! Gefeliciteerd met jouw top drie notering! Dik verdiend :) Veel plezier op de demo volgende week!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Tineke
    wat een schattige cupcake is dit en knap dat je dit kan want ik zou er niets van brouwen ha,ha.
    ook super leuk dat je er geld in kan stoppen.
    tot as zaterdag op de beurs van Gerda.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen