maandag 26 oktober 2015

Lekker buiten

Voor de herfst kun je echte herfstkleuren gebruiken maar ook de prachtige paarse tinten.
Paars is anders niet mijn lievelingskleur maar de papieren en afbeeldingen van de serie van Maja Design vind ik prachtig.
Ook in de herfst kun je mooie dagen hebben.
Gisteren was het heerlijk buiten toeven en ook vandaag schijnt de zon volop.
Het designpapier en de afbeelding zijn van "Enjoying Outdoors" van Maja Design.
De afbeelding past mooi in de basis cirkel (CR1331).
Achter het hek (LR0205) bloeien prachtige bloemen (CR1306). Ervoor staan (net als op de afbeelding) laarzen (LR0316) in het gras (LR0360).
Op het terras staan ook nog een paar buxussen in potten (CR1303) met een gieter (LR0260) erbij.
Een strik van tule en lint met een label met tekst (PL1505) erop.

16 opmerkingen:

  1. Een gezellig kaartje Tineke.
    Mooi de paarse kleuren .
    De tekst vind ik erg leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart in deze paars tinten Tineke...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi tuintafereeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart, Tineke. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful card, love the colors!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gedaan Tineke, alle materialen komen ook terug in je plaatje. Mooi hoor en ik houd zeker wel van deze mooie paarstinten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige herfstkaart Tineke! Paars kan inderdaad heel goed voor de herfst en het DP is echt prachtig! Je hebt de mallen weer zo mooi gecombineerd en een prachtige afbeelding gebruikt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi opgebouwd met al die stansen en vrolijke herfstkleuren!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een lief droomkaartje ...
    Ik hou wel van paarse tinten hoor ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is weer een heel mooi kaartje ik hou ook wel van de kleur paars groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart in die paars/lila tinten Tineke. Je hebt het tuintafereeltje van het plaatje echt tot leven gebracht. Ik vind trouwens je mannenkaart van de post hiervoor ook súper...lekker stoer !
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart weer Tineke. En paars kan wat mij betreft in alle seizoenen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke,

    eine herrliche Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleuren en een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie kaart in beeldige kleuren en mooie opbouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was enorm genieten de afgelopen dagen. Heerlijk gewandeld door het bos en zo mooi om te zien hoe de zonnestralen door de kalende bomen schijnt.
    Deze kaart is heel mooi geworden Tineke. Leuk om eens met een andere kleur een herfstkaartje te maken.
    En ik vind hem super mooi!

    Ik ben nog even terug aan het lezen op je bloggie... Fijn dat je zo verwend bent geweest met mooie kaarten voor je verjaardag. Dat zijn toch dé geniet momentjes!
    Momenteel lukt het me niet om dagelijks langs te komen. De aanstaande verhuizing en verbouwing gaat veel tijd in zitten!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen