vrijdag 20 april 2018

Kruidentuintje

In mijn map kwam ik nog een kaart tegen die ik al gemaakt had voor de demodagen in Spijkenisse maar heb ik nog niet laten zien.
Sorry hiervoor! Maar beter later dan helemaal niet.
Als je kruiden in je tuin hebt staan, groeien ze door het mooie weer nu erg hard. 
Op mijn kaart heb ik een kruidentuintje gemaakt.


Het model van de kaart maakte ik met shape art Saphira. Deze heb ik overgetekend op blauw en wit karton en op designpapier "Celebrate" van Maja Design.
Om de afbeelding zit een mooi vierkant frame.
Wat bloempotjes met kleine plantjes en plantenstekers erbij. Het tuingereedschap ligt al klaar.
Bij groene takjes en blaadjes een mooie bloem van flowerfoam. Het foam was wit en heb ik met distress inkt Chipped Sapphire bewerkt en daarna met het strijkijzer in model gevormd. 
Bovenaan een strik van seambinding met label eraan die uit het bloc "Herbs & leaves" komt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1375 Basic distressed square, CR1395 Seed pocket & garden tools, CR1431 Succulent (pointed), CR1432 Herbs & leaves
Paper bloc: PK9152 Herbs & leaves
Knipvel: EWK1254 Herbs & leaves 1
Luxe karton: CA3127 Silver 

Dutch Doobadoo: 
Shape art Saphira 470.713.159

7 opmerkingen:

  1. Je kruidentuintje ziet er heel gezellig uit.
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt Tineke!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Tineke. Mooie kleur blauw heb je gebruikt, ook voor de mooie foam bloem. Alle details zijn weer een lust voor het oog, een geweldig kruidentuintje ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Tineke...prachtig papier gebruikt en hele leuke details erop gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig mooi tuin kaartje , voor een echte tuin lief hebber ,op dit moment groeit alles hard op de tuin , vooral het onkruid, dat dit ook elk jaar terug komt moeten ze ook wat voor uit vinden.OP de kwekerij moet je op dit moment overal aan de gang maar ja we hebben maar twee paar handen.
    fijn Weekeind .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Tineke!
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt en de bloemen toef op de kaart met dat mooie blad past er perfect bij!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Tineke,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Heerlijk al die kleine details en ik vind je grote bloem erg gaaf zo 3d
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen