maandag 23 april 2018

Reiger

Er is weer heel veel leuks uitgekomen bij Dutch Doobadoo en dat willen we jullie laten zien door een bloghop.
En zoals jullie gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo materialen mee winnen. Dus doe gezellig mee!


Ga tussen 23 april t/m 25 april 2018 langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Janet -  Anke - Tineke (je bent nu hier) - Corry - Carla  -  Monique - Mirande - Joyce - Finish Dutch Doobadoo blog

Als je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten, ga je naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.
Als het goed is,kom je bij Anke vandaan. Zo niet, ga dan even terug naar het blog van Dutch Doobadoo om de juiste volgorde aan te houden.

Mijn creatie is een sta-kaart met een mooie reiger.


Voor deze kaart heb ik shape art Bookmark gebruikt. Ik vond het wel leuk om er een sta-kaart van te maken.
De mal eerst overgetekend op blauw en ecru karton en designpapier "Celebration" van Maja Design en daarna alles uitgeknipt. Het designpapier is opgeruwd met een paper distresser.
Op ca. 6 cm aan de onderkant (vanaf het midden gerekend) heb ik de lagen gerild voordat ik alles op elkaar plakte.
Op het staande gedeelte heb ik een mooie afbeelding van Jellie Design gebruikt.
Erom heen versierd met rietpluimen, waterlelie met blad, kikkers en een libelle.
De waterdruppels heb ik gemaakt met de transparante parelpen van Viva Decor.


Op het liggende gedeelte zit de mooie waterlelie met blaadjes en takjes. 
Aan de achterkant heb ik een staander van Tim Holtz geplakt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1432 Herbs & leaves
Creatables: LR0406 Petra's Waterlily, LR0409 Tiny's Cattails, LR0459 Tiny's waterlily (S), LR0460 Tiny's waterlily (L), LR0461 Tiny's frogs & dragon
Parels: CA3133 Pearls - off-white, JU0953 Diamond gems - light & dark silver

Dutch Doobadoo: 
Shape art Bookmark 470.713.164

Je kunt nu weer verder hoppen en naar Corry gaan.
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo om kans te maken op die leuke prijs!
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

32 opmerkingen:

  1. Wat 'n gave kaart, super mooi gedaan
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie. een kaart waar weer heel veel te zien valt. super mooi
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend deze kaart zo aan de waterkant en ook zo mooi in deze kleuren en de vorm is ook zo mooi bedacht!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een mooie kaart met mooie bloem en kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen


  5. zo dit is ook een mooie kaart de kleuren zijn ook mooi bij elkaar
    groetjes addie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Tineke! Mooie kleuren en een schitterend tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijke koele zomerkaart.
    Kleuren passen perfect bij elkaar.leuk idee om te vouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie kaart weer Tineke, en ook dit model mal is prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowza wat een schitterende kaart Tineke, gaaf design
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Tineke ook al zo'n schitterend mooi voorbeeld met de nieuwe collectie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed idee om er een sta-kaart van te maken Tineke en is prachtig gedecoreerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw. Je laat me echt een andere manier van kaarten maken zien. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart. Mooi plaatje met die reiger erop!
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een juweeltje Tineke.....schitterend gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk om er een sta kaart van te maken!
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt Tineke!
    De reiger staat er prachtig bij!leuk model.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt mooi. Ik ben bang dat ik dit (nog) niet kan. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gedaan ik vind het een super mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige mal en gave kaart is het geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben verzot op blauw en ook op dieren een schitterende kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw mooi Tineke en gezellig om weer eens langs te hoppen hihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige creatie weer😍😍 Het Maritiem thema is zo leuk. Is een van mijn favoriete thema's. Mooie kleur combi heb je gebruikt.Dutchdoobadoo mallen zin echt een verslaving 🙈🙊. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Tineke
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een slim gebruik van zo'n lange mal. Leuk gevonden. Super mooi. Ik zeg er wel bij dat ik een beetje bevooroordeeld ben want ik ben dol op reigers. Dus je plaatje doet ook wonderen :-) Maar het is ook echt een super mooie helemaal bij elkaar passende kaart. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart,vooral de kleuren die gebruikt zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart en mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig voorbeeld, ik sta al bijna met mijn voeten in het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook al zo’n mooie kaart, mooie mal ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ook al zo'n prachtige kaart super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Net terug uit Frankrijk en meteen nog even meedoen met de leuke bloghop.
    Wat een pracht kaart Tineke, leuk idee om daar zo'n modelletje mee te maken waar je zoveel prachtigs op kwijt kunt. Heel erg mooie creatie met de reiger!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen