vrijdag 18 juni 2021

Hopelijk herstel je vlug

 Wat een warmte hebben we nu weer.
Ik hou heel erg van zomer en mooi weer maar iets minder warm mag van mij wel. Begin van de week had ik de laatste van een aantal opdrachten de deur uit en daarmee was ook de zin en inspiratie weg... 
Gelukkig heb ik nog wat kaartjes in mijn map staan dus heb nog wat te laten zien.
Opkikkertjes zijn altijd handig om op voorraad te hebben want vaak heb je die opeens nodig.


Het fruitmandje is 2x overgetekend op wit fluweelkarton, 1x gewoon en 1x in spiegelbeeld.
De binnendelen zijn overgetekend op designpapier uit de blocs Springtime en Rainbow.
Wat fruit in en voor het mandje gestopt en ook sprongen er een paar kikkers tussen. Er kon ook nog een potje medicijnen en een pleister in.


Aan het hengsel hangen banners waarop de tekst is gestempeld en deze zijn vastgestrikt met waxkoord.

Marianne Design:
Collectables: COL1469 Fruit
Craftables: CR1514 Frogs, CR1547 Band aid & pills
Craft stencil: PS8038 Fruit Basket
Paper blocs: PK9174 Springtime, PK9175 Rainbow
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Stempel: CS1080 Zorg & herstel

1 opmerking:

  1. Fijn dat je nog wat op voorraad had Tineke!!!
    En nog zo,n leuke opkikker kaart,super leuk.
    Ik maak graag opkikker kaarten,een leuk idee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen