zaterdag 26 juni 2021

Waai eens lekker uit - bloghop DDBD

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt in de winkel en tijdens de bloghop willen we jullie laten zien wat wij als team er zoal mee gemaakt hebben.
 Doe je ook gezellig mee?


Ga tussen 26 juni - 28 juni 2021 langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Mirande -  Tineke (je bent nu hier) - Monique - Corry - Finish Dutch Doobadoo blog

Als het goed is, kom je bij Mirande vandaan en ben je hier beland bij de gezellige bloghop. Zo niet, ga dan even terug naar het blog om de juiste volgorde aan te houden. 

Mijn voorbeeld is een pocketkaart in mijn favoriete thema.


De pocketkaart maakte ik met de fold art Slimline Scallop pocket mal. Deze heb ik overgetekend op wit fluweelkarton.
In de pocket heb ik het designpapier Seaside van Reprint gebruikt die gestanst is met een slimline mal van Marianne Design en gemat op kraft.
Het designpapier op de voorkant heb ik overgetekend met de mal en ook gemat op kraft. 


Op het "zakje" van de pocket heb ik een strandtafereeltje gemaakt met afbeeldingen die ik uit het designpapier heb geknipt. En verder nog stansen van meerpalen, anker, zeemeeuw en zeester.
In de pocket heb ik labels gemaakt.


Het grootste label heb ik op maat gesneden uit het designpapier en gemat op wit fluweelkarton.
De kleinste label heb ik uit het papier geknipt en ook gemat op wit fluweelkarton.
Beide labels zijn afgewerkt met sluitingen waar lint doorheen is gehaald en vastgestrikt met waxkoord. Aan het grootste label hangt een verrekijker en het label is afgewerkt met zeemeeuw en tekst.

Marianne Design:
Collectables: COL1433 Eline's seagulls & friends (zeester), COL1497 Sea side 
Craftables: CR1510 Long tags (kleinste sluiting), CR1551 Big tag (grootste sluiting), CR1554 Ship Wheel (verrekijker)
Creatables: LR0595 Tiny's sea gulls
Stempel: CS1024 Strand teksten

Dutch Doobadoo:
Fold art Slimline Scallop pocket 470.713.877

Je kunt nu verder hoppen en naar Monique gaan.
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo.
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

4 opmerkingen:

  1. Je label ziet er geweldig leuk uit!!
    Wat een gave mal is dit van DDBD.
    En je hebt hem prachtig bewerkt Tineke!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke mal en wat heb je er weer een prachtige kaart mee gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is dit mooi geworden. Zoveel mooie details ook. Ontdek elke keer weer wat nieuws.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Tineke wat een leuke kaart met ons favoriete thema: de zee. Prachtig en die 2 labels erbij echt supergaaf! Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen