zaterdag 24 juli 2021

Van harte beterschap!

 Met het glazen potje kun je natuurlijk ook een beterschapkaartje maken. 
Om er toch een zomers kaartje van te maken, vond ik het leuk om er watermeloen bij te gebruiken.


Als basis voor dit kaartje gebruikte ik de grote tag in wit fluweelkarton. 
Ik had een scrapvel met watermeloenen At the sea van Reprint wat er leuk bij past.
Op het achtervel van het potje is een tekst gestempeld. In het potje watermeloentjes als schudmateriaal gedaan.
Een schijf watermeloen bij tropische bladeren en in een glas een heerlijk sapje van watermeloen. Langs de rand van het glas zit een heerlijk "suikerrandje" en een vruchtenschijfje. In het glas 2 rietjes.
Aan de tag een label vastgestrikt met waxkoord waar de tekst op is gestempeld.

Marianne Design:
Craftables: CR1551 Big tag
Creatables: LR0667 Tropical leaves, LR0668 Fruit, LR0714 Coffee to go, LR0725 Glazen potje
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Stempel: CS1030 Fris & fruitig, CS1065 Opkikkers
Window shaker: LR0039 Rectangle

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Tineke
    Je kaart is geweldig mooi zo .
    Daar ga je je spontaan beter van voelen

    Ik heb gisteren wel 4 kaarten gepost dat had te maken met het 1 jarig bestaan van Angela’s Hobbycorner.
    Dit werd gisteren online gevierd met drie live’s en veel creaties de hele dag door druk maar wel gezellig .
    Vanmiddag met mijn zusje en haar vriend en zijn twee zoontjes naar Gaia zoo dat is nog een kerst kadootje dat ik mijn hele familie heb gegeven afgelopen kerst hihi .
    Hoop dat het droog blijft !
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart heb je gemaakt met alle vitamientjes erop.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van dit kaartje kikker zo wel van op Tineke!
    Het ziet er weer heel gezellig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen