zaterdag 11 december 2021

Een heerlijke dag!

 Woensdag was onze dochter Hilary jarig wat we gisteravond met ons gezin vierden.
We kochten voor haar een heerlijke parfum en nog cadeaubonnen van een winkel waar ze zelf wat kan uitzoeken.
Voor haar maakte ik nog een mooie kaart die prachtig combineerde bij een cadeau.


De parfumfles heb ik jaren geleden als patroon bij Sandra's Scrapshop gekocht. Het is eigenlijk een fles met een doosje ertussen maar ik heb er een dubbele kaart van gemaakt. Ook heb ik het iets verkleind tot een mooi formaat voor een kaart.
De kaart maakte ik van wit fluweelkarton en designpapier uit het bloc Honeymoon.
Op het designpapier stempelde ik een romantische parfumfles en parfumverstuiver en daarna is alles uitgestanst.
Erbij kwamen een spiegeltje, poederkwasten, oogschaduw en nagellak.
Op een label is de tekst gestempeld die om de hals van de fles parfum is vastgestrikt met waxkoord.

Marianne Design:
Creatables: LR0321 Vintage mirror, LR0704 Make-up set
Paper bloc: PB7060 Eline's Honeymoon
Stempels: CS1078 Wensen, TC0882 Tiny's Perfume stamp & die set
Luxe karton: CA3127 Silver, CA3138 Metallic - Copper, CA3139 Metallic - Light pink, CA3140 Metallic - Mint

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kado , ook heel mooi gemaakt , was je ze vast heel blij mee
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd met Hilary!
    Je hebt weer wat moois voor haar gemaakt.
    Daar was ze was erg blij mee Tineke!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je voor je dochter gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen