dinsdag 21 december 2021

Kussen

 Dat ik naast knutselen met papier ook graag haak, weten jullie vast wel. Ik wil wel altijd een doel hebben waar ik het voor haak. 
Omdat Martine helemaal weg is van paarden en ze het briesen van een paard meesterlijk na kan doen, kwam ik op het idee om hier iets van te haken.
Na even zoeken op het web, zag ik een leuk patroon voor een mooi kussen op haar bed.

Het kussen heb ik gehaakt met Scheepjes Catona en Durable Coral op haaknaald 2,5.

Het patroon is van Marina Vershinina op Etsy.

De achterkant sluit met knopen zodat het kussen en binnenkussen eventueel apart gewassen kan worden.

5 opmerkingen:

  1. Wat superleuk Tineke! Daar is Martine vast heel blij mee :) Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk !
    Daar is ze wel erg blij mee !!
    Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te geloven, wat een prachtig kussen Tineke!
    Daar is Martine vast heel blij mee.
    Leuk om zo.n creatieve oma te hebben.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kussen. Daar zal ze vast en zeker blij mee zijn.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Wat supermooi voor je kleindochter! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen