donderdag 3 februari 2022

Bee happy!

Elke maand is het weer een verrassing wat er voor moois allemaal uitkomt.
Deze keer zijn er superleuke bijtjes met bijenkorf uit. En wat passen de madeliefjes in diverse groottes er leuk bij. Zo krijgen we wel zin in de lente en zomer!
 

Nadat ik behoorlijk veel opdrachten had afgerond eind vorige week kon ik het weekend heerlijk met de nieuwe collectie aan de slag. En maar goed dat ik dat direct heb gedaan want vanaf maandag werd ik door corona geveld. 




Wil je weten hoe ik deze pocket met label gemaakt heb? 
Kijk dan snel op het Marianne Design blog.

Marianne Design:
Collectables: COL1356 Eline's Bee & ladybird (tekst), COL1505 Eline's Bees
Craftables: CR1374 Box card (tak en blaadjes), CR1539 Punch die - Lucky, CR1576 Slimline tags (bevestigingsstukje), CR1579 Art texture Honeycomb
Creatables: 
LR0650 Petra's grass, LR0748 Daisy
Paper blocs: PK9174 Springtime, PK9175 Rainbow
Stempel + snijmal: 
CS1058 Banners
Glitter karton: 
CA3144 Platinum
Enamel dots: 
PL4516 Floral hearts 

Dutch Doobadoo:
Mini album - Tag album 470.784.080

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met label. Ik heb de bijtjes ook
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach nee Tineke, jij ook al? Ik lees nu bij veel mensen dat ze besmet zijn en hoor het ook in de omgeving . Hopelijk blijven de klachten mild. Je creatie is een plaatje. Die bijtjes zijn hier ook al binnen gevlogen hihi.
    Beterschap!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kaart laat je ons weer zien, nee, ik heb de bijtjes niet gekocht ondanks dat ze leuk zijn, ook jij van harte beterschap toegewenst, wat zijn er momenteel veel mensen die corona hebben, ik hoop dat je milde klachten hebt en snel herstellen mag. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaartjes , vind de bijtjes zo lief.
    Beterschap , hoop dat het meevalt.
    één troost je bent niet de enige.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je label is super leuk Tineke!
    Wat akelig dat je corona hebt.
    Hopelijk ben je niet erg ziek.
    Van harte beterschap .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie tag. Van harte beterschap gewenst Tineke, hoop dat je er niet te ziek van bent! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen