woensdag 16 februari 2022

Bee happy

 Hè hè, ik ben er weer! 
Laatst had ik vermeld dat ook hier corona niet voorbij ging. Mijn man begon en na een paar dagen waren ook onze zoon en ik ziek. Alleen onze dochter niet maar zij heeft het in september gehad en wij toen niet.
Gelukkig krabbelden we weer op maar de zin in iets was er niet. 
Vanaf half vorige week had ik overal jeuk, zat helemaal onder de brand en ook had ik vochtophoping in voeten en handen. Dit is een soort reactie bij mij die ik al eens eerder na een behoorlijke griep heb gehad. En nu dus ook, heel vervelend want vooral mijn handen waren heel dik en dus pijnlijk.
Inmiddels gaat het weer beter en ben ik weer wat begonnen met freubelen. De zin is er wel maar het wil nog niet zo vlotten.
Gelukkig had ik het weekend voordat ik ziek was aardig wat gemaakt dus kan wel wat laten zien.


Een slimline kaartje met de leuke bijtjes.
De kaart maakte ik met card art Slimline Rounded Rectangle van Dutch Doobadoo.
Deze tekende ik over op wit fluweelkarton en op crafty kit Slimline Bee. Daarna is alles op een dubbele zwarte kaart geplakt.
De bijen vliegen druk heen en weer van de bloemen naar de bijenkorf. Ook zijn er nog een paar kapoentjes tussen de bladeren te zien.
Op een banner is de tekst gestempeld en vastgestrikt met waxkoord.

Marianne Design:
Collectables: COL1356 Eline's Bee & ladybird (tekst), COL1504 Flowers, COL1505 Eline's Bees
Craftables: CR1374 Box card (blaadjes), CR1539 Punch die - Lucky, CR1579 Art texture Honeycomb
Creatables:
 LR0748 Daisy
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Metallic karton: 
CA3126 Goud
Parels: CA3133 Off-white, CA3155 Rhine stones - goud, PL4520 Enamel dots - Snowflakes

Dutch Doobadoo:

Card art Slimline Rounded Rectangle 470.784.084

Crafty kit Slimline Bee 473.005.019

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent Tineke, wat klinkt dat pijnlijk en het woord Corona kan ik haast niet meer horen, er zijn zó veel mensen ziek. Ik geniet liever van je vrolijke, fleurige kaart. Het is weer een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Heel veel sterkte ermee.
    Hopelijk voel je je gauw weer helemaal fit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Tineke!!
    Wat een ellende toch die corona
    Wanneer zal dat eens voorbij zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de bijtjes en bloemetjes Tineke.
    Dit bijen thema is erg leuk!!
    Sterkte en hopelijk ben je snel weer de oude.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen