zaterdag 16 april 2022

Beauty case

De april collectie van Marianne Design met de beauty spulletjes zijn zo leuk.
Het is ook leuk te combineren met de make-up spulletjes die er al waren.
Ik vulde een beautycase ermee.

 

De beautycase is gemaakt met het craft stencil van de Babytas.
Deze tekende ik over op wit fluweelkarton en designpapier uit het bloc Sparkling Snow.
Alle make-up en beautyspulletjes zijn gestanst uit vellum, metallic karton van Card Deco en designpapier uit de blocs Honeymoon, Hoera een meisje en Fabulous.


Op een banner is de tekst gestempeld en met waxkoord aan het handvat gestrikt.
Je vindt op het Marianne Design blog bij de spotlight nog wat inspiratie.

Marianne Design:
Creatables: LR0704 Makeup set, LR0757 Diamond & gem stones, LR0759 Beauty products
Craft stencil: PS8056 Bag
Papier blocs: PB7060 Honeymoon, PB7062 Sparkling Snow, PB7064 Hoera een meisje, PK9178 Fabulous
Stempels: CS1058 Banners, CS1087 Lieve teksten, CS1090 Eiffel Tower, TC0882 Perfume

6 opmerkingen:

  1. Is dit nog te bestellen om zelf te maken?
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, alles is nog leverbaar in de hobbywinkels.
      Groetjes, Tineke

      Verwijderen
  2. Graag zou ik deze willen bestellen wat kost het en hoe handelen we het af met de betaling? En heb je nog meer verschillende tasjes zoals dit maar dan voor baby's?
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze beautycase heb ik niet meer, het staat in de winkel van Doe@ding in Spijkenisse. En andere tasjes heb ik niet.
      Groetjes,
      Tineke

      Verwijderen
  3. Goeienavond Tineke ik heb een vraag waar kan ik fluweelkarton kopen, alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het fluweelkarton koop ik bij Doe@ding in Spijkenisse. Op dit moment is het er alleen in 13,5 x 27 cm. Het is er normaal ook in 15 x 30 cm, A4, A5 en scrapformaat maar deze zijn even niet leverbaar. Dit is de link naar de webshop: https://doeading.nl/984-fluweelkarton
      Groetjes,
      Tineke

      Verwijderen