maandag 11 april 2022

Onderwaterwereld

 Vrijdagavond tijdens de live in de Facebookgroep van Doe@ding ging ik aan de slag om maritieme mini slimline kaarten te maken. 
Deze maakte ik met de mooie stansen van Gummiapan, een blokje van Studiolight en de vinger waxen van Cadence. Het geeft een mooi effect met de waxen. 


Als 1e maakte ik deze mini slimline kaart.
Ik begon met de stans van de ketting. Deze is uit zwart cardstock gestanst en met de copper wax van Cadence bewerkt.
Daarna is het op het designpapier geplakt en uitgeknipt. Vervolgens gemat op wit fluweelkarton en op een dubbele kaart van kraft geplakt.
De kwallen zijn 2x uit wit fluweelkarton gestanst. De slierten zijn bewerkt met pearl wax en het bovenste deel met pink wax.
Bij koraal ligt flessenpost en een kreeft.


Daarna maakte ik deze mini slimline kaart.
Hier begon ik met de stans van het touw. Deze is uit zwart cardstock gestanst en bewerkt met bronze wax. Daarna is op het designpapier geplakt en uitgeknipt.
De octopus is uit wit fluweelkarton geplakt en bewerkt met copper wax. 
Hij zit verstrengeld in het zeewier met zijn tentakels. Er ligt ook nog een kreeft bij.
Een zeepaardje en een klein kwalletje zwemmen ook dichtbij. Dit kwalletje is uit wit fluweelkarton gestanst en bewerkt met pearl en turkoois wax.


Nog even de 2 kaarten bij elkaar.
Je ziet dat het veel verschil maakt of je wit of zwart cardstock bewerkt met de wax.

1 opmerking: