zaterdag 10 september 2022

Egeltjes in het bos

 Van de week was onze oudste dochter jarig en later in de week vierde ze het. 
Ze is gek op mijn kaarten en creaties en heeft nog steeds alles bewaard wat ik ooit voor hen maakte. Doordat we in de verbouwing zitten, had ik geen tijd om te freubelen. Maar gisteren heb ik toch wat tijd vrij gemaakt om een kaart te maken.


De vorm van de kaart is gemaakt met het craft stencil van de stolp. Deze heb ik 2x overgetekend op wit fluweelkarton.
Daarna is de mal overgetekend op het designpapier uit het bloc Autumn Whispers.
Op de achtergrond staat een boom met al kale takken. Ernaast de paddenstoelen waarachter een egeltje te voorschijn komt. 
Op de voorgrond een andere egel. Ernaast boompjes en diverse paddenstoelen in het gras.
Op een label is de tekst gestempeld en met witte embossingpoeder bewerkt.

Marianne Design:
Collectables: COL1516 Eline's Happy Hedgehog
Craftables: CR1602 Pine trees, CR1603 Mushrooms, CR1605 Text labels
Creatables: LR0678 Gate folding Tree, LR0770 Mushroom XL, LR0771 Gnome Home
Craft stencil: PS8074 Bell Jar
Paper bloc: PB7059 Autumn Whispers
Stempel: CS1091 Vriendinnen en zo

2 opmerkingen:

  1. Schattig met die leuke egeltjes in het bos tussen de paddestoelen Tineke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel erg leuk , daar zal Jacqueline blij mee zijn.
    Leuk dat ze alle creaties heeft bewaard van jou.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen