zaterdag 24 september 2022

Warme kerstwensen

 Van de week was ik live in de Doe@ding groep op Facebook.
Ik ging aan de slag met het nieuwe designpapier van Craft & You. Al eerder liet ik een huwelijkskaartje ermee zien maar nu werd het een winterse kaart.


Op Pinterest was ik een leuk patroon van een pilaarkaart tegen gekomen wat ik bij deze kaart erg mooi vond.
De kaart maakte ik van wit fluweelkarton en het designpapier Sprinkled with Snow van Craft & You. De randen van het designpapier zijn lichtjes aangezet met witte gesso.
Op het schuine gedeelte zit achter het frame van Anja een afbeelding uit het designpapier. Erbij nog een hert en bomen die uit het papier zijn geknipt. Wat sneeuw gemaakt met foamball clay.
Op de pilaar prijkt de mooie kerstroos van Anja met blad.
De tekst is gestempeld op een banner en erop heb ik een uil gezet.

Marianne Design:
Craftables: CR1605 Text banners
Creatables: LR0779 Anja's Poinsettia, LR0780Anja's Fancy frame
Stempel: CS1105 Kerst teksten
Plakparels: CA3133 Off-white
Enamel dots: PL4520 Snowflakes

4 opmerkingen:

  1. Ik vind deze kaart heel mooi, de kleuren , de details! Prachtig 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is super mooi Tineke !!
    Een leuk model en mooi bewerkt !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart , ik wil dit modelletje ook nog gaan maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen