zaterdag 31 december 2022

Fijne jaarwisseling!

 Zo staan we aan het begin van het jaar... en zo weer aan het eind. Wat is een jaar toch snel voorbij! Vandaag is het dan de laatste dag van 2022, oftewel Oudjaarsdag.
Vanavond tellen we af naar het nieuwe jaar 2023.
Ook meneer en mevrouw Beer tellen af naar het nieuwe jaar. Ze hebben feestelijke kleding aangetrokken en zijn naar buiten gegaan met hun glaasje champagne.
Meneer Beer houdt de vuurpijl vast die hij straks gaat afsteken.


Aan mij was het de eer om de laatste kaart van dit jaar te laten zien op het Marianne Design blog.
Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb?
Kijk dan snel op het Marianne Design blog.

Marianne Design:
Collectables: COL1491 Eline's Wedding accessoires, COL1502 Eline's Artic Bear, COL1517 Eline's Santa & Mrs Claus (hulsttakje)
Craftables: CR1583 Slimline, grass, horizon & clouds
Creatables: LR0503 Fireworks rocket, LR0504 Champagne, LR0636 Clock
Ctraft stencil: PS8074 Bell Jar by Marleen
Paper blocs: PB7065 Jolly Christmas, PK9182 Papierset Pakjesavond
Stempel: CS1105 Kerst teksten
Soft glitter paper: CA3144 Platinum
Parels: CA333 Off-white

Ik wens jullie allemaal een gezellige Oudjaarsavond en een fijne jaarwisseling toe!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke laatste kaart van dit jaar.
    Ik wens jouw ook hele fijne jaarwisseling toe en dat je 2023 weer leuke kaarten laat zien
    Lieve grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart om het jaar mee af te sluiten. De beste wensen vanuit de provincie Zeeland. Ik reageer bijna nooit maar geniet wel van al het moois dat je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen