dinsdag 3 januari 2023

Veel liefs

 Vorige week had ik een kaartje gemaakt voor iemand die geopereerd was.
Een poosje terug had ik een leuke mal van een etagère gekocht maar deze lag nog ongebruikt. 
En wat leuk is tie!


De etagère vulde ik met allerlei leuke spulletjes zoals boeken, plantjes, een mok, een kan en een snijplankje.  Hierop stempelde ik de tekst.
Ertussen stopte ik wat takjes en bloemen.
De etagère is van Spellbinders, de grote bloem van Gummiapan en de rest is van Marianne Design wat hieronder staat vermeld. 
Dit alles plakte ik op designpapier van Masterpiece Design die gestanst is met de XXL 24
 van Crealies. Deze is gemat op zwart cardstock en op een topvouwkaart van wit fluweelkarton.

Marianne Design:
Collectables: COL1488 Eline's Mol (bloem), COL1502 Eline's Artic bear (mok)
Craftables: CR1464 Marleen's greenery, CR1499 Flower jug, CR1542 Potted plants
Creatables: LR0677 Circle Layout (boeken), LR0708 Cutting boards, LR0769 Berry branche
Stempel: CS1124 Vanuit het hart
Enamel dots: PL4517 Two pink

4 opmerkingen:

  1. prachtige creatie Tineke
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de etagere en leuk al die spulletjes erop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk is de etagére , daar kan je veel mee doen.
    Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Tineke !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen