dinsdag 10 januari 2023

Van harte

 Tussen kerst en oud & nieuw verzorgde ik de live in de Doe@ding groep.
Daar maakte ik een cadeaumapje.
Om een voorbeeld te laten zien, had ik het in andere kleurtjes gemaakt.


Als designpapier gebruikte ik Autumn Poem van Maja Design.
Op de voorkant van het mapje zit in een gieter een mooie bos bloemen.
Ook zitten er een paar kapoentjes bij. 
Aan het hengsel hangt een labeltje met tekst gestrikt van waxkoord.


Op het vakje waar het zakje bloemzaadjes in zit, staat de tekst. 
Het cadeaumapje sluit met een organza strik.

Marianne Design:
Craftables: CR1539 Punch die - Lucky, CR1616 Lucky Clovers
Creatables: LR0789 Blue Bell, LR0790 Daisies, LR0791 Een bloemetje, LR0792 Large watering can
Stempel: CS1124 Vanuit het hart

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk mapje heb je gemaakt Tineke !!
    Een goed idee om zo iets weg te geven.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de live gezien. Een heel leuk idee voor dit gezellige cadeau envelopje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen