woensdag 8 maart 2023

Geniet, straal en lach...

 Vorige week was een nichtje van ons jarig waar ik een kaartje voor maakte.
Omdat de paperpads van Mintay nog steeds onaangebroken waren, besloot ik deze nu maar te openen.
Ik maakte een caloriearme chocoladereep.


Voor de basis gebruikte ik card art Chocolade (470.713.816) van Dutch Doobadoo maar heb hier en daar wat veranderd.
De reep is gemaakt van wit fluweelkarton en het designpapier is Chocolate Kiss van Mintay Papers.
Voor het gedeelte met de chocolade heb ik de blokjes nogmaals uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Uit het papier verschillende chocolade, macarons, cupcake e.d. uitgeknipt en opgeplakt.
Ook de bloemen zijn uit het papier geknipt en afgewerkt met bladeren.
Op banners is de tekst gestempeld en vastgestrikt met waxkoord.

Marianne Design:
Collectables: COL1504 Flowers
Stempel: CS1087 Lieve teksten

1 opmerking:

  1. Dat ziet er super leuk uit Tineke !
    Daar zal je nichtje wel heel blij mee zijn . Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen