donderdag 23 maart 2023

Van hartjes gefeliciteerd

 Vandaag is het de trouwdag van onze dochter en schoonzoon. Alweer 11 jaar getrouwd. 
Het was 11 jaar geleden een prachtig dag met zomerse temperaturen.
Een heel verschil met vandaag dus.
Natuurlijk maakte ik een kaartje voor hen. 
Omdat ik net de nieuwe mallen van de slakken binnen had, heb ik daar een kaartje mee gemaakt.


Met de cirkelmal van Carlijn Design maakte ik de kaart. Deze stanste ik uit roze cardstock, wit fluweelkarton en designpapier Sweet Flowers.
In het midden zit een hart van metallic koper karton.
In het gras liggen de 2 slakken. Het vrouwtje heeft een liefdesbrief geschreven en het mannetje heeft een bloemetje in zijn bekje.
Het hart is versierd met blaadjes en bloemetjes die afgewerkt zijn met pareltjes. 
De kaart is verder opgeleukt met lieveheersbeestjes en een label met de tekst.

Marianne Design:
Collectables: COL1526 Eline's Snail family, COL1527 Flowerpot house
Craftables: CR1539 Punch die - Lucky, CR1583 Slimline grass, horizon & clouds, CR1605 Text labels, CR1614 Open heart
Paper bloc: PK9183 Sweet Flowers
Stempel: CS1087 Lieve teksten
Metallic paper: CA3173 Copper
Parels: CA3133 Off-white

2 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart.
    Als je deze creatie dan weer zie vind ik de slakken ook weer erg leuk.
    Een voorbeeld is dan toch wel erg leuk.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je slakken kaart is super leuk Tineke !
    Daar waren ze vast heel blij mee .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen