vrijdag 28 juli 2023

Bedankt

Pas postte ik de kaart die ik in opdracht maakte voor iemand waarvan de dochter afstudeerde als verpleegkundige. Daarna kreeg ik de vraag of ik ook zoiets wilde maken voor een arts die afscheid nam in een verzorgingshuis.

Of het ook weer een ronde kaart kan worden, natuurlijk.
Ik gebruikte de cirkel layout weer. De basis is gemaakt uit wit fluweelkarton, de layout van licht kraft en de vlakken met designpapier Pakjesavond en Jolly Christmas.
Mies Muis houdt het dokterskoffertje en thermometer vast.
Bij de stethoscoop liggen een thermometer, flesje druppels en krukken.
Op de hartcurve ligt het label met tekst en de curvelijst.

Marianne Design:
Collectables: COL1437 Eline's Mice family, COL1523 Doctor's set, COL1524 Bed
Craftables: CR1605 Text labels
Creatables: LR0677 Circle Layout, LR0796 Medical set, LR0797 Stethoscope
Paper blocs: PK9182 Pakjesavond, PB7065 Jolly Christmas
Stempel: CS1097 Volgend level
Metallic paper: CA3172 Zilver

2 opmerkingen:

  1. Dit is stunning. Baie dankie vir die deel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met verpleegster muis . Daar was de arts vast blij mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen