vrijdag 21 juli 2023

Warme wintergroetjes

 In de juli collectie zit een knipvel met allemaal winterse afbeeldingen in kleine cirkels en vierkanten. Deze passen leuk in de nieuwe rechthoekige mal met sneeuwvlokken maar ze passen natuurlijk in veel meer mallen.
Ik maakte een winterkaart met deze mal.



Achter 3 cirkels van de layout met cirkels plakte ik 3 afbeeldingen uit het knipvel. Dit matte ik op designpapier Frozen Winter en dat op een donkerblauwe vierkante kaart.
In het midden een kerstroos met blad.
Een paar bomen naast de afbeeldingen en skilatten erbij. De bomen zijn besneeuwd met snowtex en onderaan de stammen ligt foamball clay.
Op de "open" cirkel is de tekst gestempeld en afgewerkt met een paar sterren.

Marianne Design:
Craftables: CR1252 Skis and snowflake, CR1478 Poinsettia, CR14
83 Trees
Creatables: LR0556 Forest trees, LR0736 Tiny's pines, LR0782 Layout 4 circles
Paper bloc: PK9172 Frozen Winter
Knipvel: IT615 Tiny's minis - Winter
Stempel: CS1105 Kerst teksten
Metallic karton: CA3171 Gold, CA3172 Silver

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart Tineke !
    Wat een leuke mal is dit .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke....en je kaart hieronder is ook gaaf....die heb ik volgens mij bij Creabrie in het echt gezien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke Mal Tineke ,goed idee ook voor andere mallen met gaaitjes .

    BeantwoordenVerwijderen