donderdag 1 februari 2024

In de tuin

 Vandaag scheen hier heerlijk de hele dag de zon, zo heerlijk weer!
Ik was deze week druk bezig met een opdracht die nu af is en ik werd door de zon aangestoken om flink actief te worden in huis.
Na alle huishoudelijke klussen zoals stofzuigen, toilet schoonmaken, was opvouwen en strijken, ben ik de ramen binnen allemaal gezeemd. En vanmiddag alle ramen buiten ook gelijk gedaan. Daar word ik altijd blij van.
Toen ik buiten bezig was, bedacht ik hoe fijn het zou zijn als we buiten weer bezig kunnen zijn en daar past deze kaart goed bij.


Deze dieptekaart maakte ik voor het Marianne Magazine 61.
Hierin vind je de beschrijving.

Marianne Design:
Collectable: COL1505 Flowers
Craftables: CR1395 Seed pocket & garden tools (snoeischaar), CR1539 Punch die - Lucky, CR1541 Garden tools
Creatables: LR0572 Watering can, LR0697 Blossom,. LR0743 Silhouet Fairy butterflies, LR0848 Circle layout (M)
Paper bloc: PB7064 Hoera een meisje
Knipvel: MB0214 Springgarden XL
Metallic paper: CA3172 Silver
Parels: CA3163 Ice blue

1 opmerking:

  1. Een schitterende voorjaarskaart heb je gemaakt. Ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen