vrijdag 16 februari 2024

Kaartdoosje

 Vanavond was ik live op het YouTube kanaal van Doe@ding.
Ik maakte een kaartdoosje waar paaseitjes in kunnen.
De februari collectie van Marianne Design leent zich daar prima voor.


De basis is gemaakt met het nieuwe structuur cardstock van Doe@ding.
Het designpapier komt uit het bloc Early Spring.
De konijntjes zijn bezig om de geverfde eieren te verstoppen in het gras bij het hek. 
Achter hen bloeien mooie margrieten. Ook de lieveheersbeestjes hebben een plekje gevonden op de bloemen.
Op het doosje zit een rups in het gras waar ook een eitje is verstopt en ook fladdert er een vlinder.
In het doosje zitten crunchy eitjes.

Marianne Design:
Collectables: COL1538 Eline's Butterfly's, COL1539 Bleeding hearts (gras)
Craftables: CR1539 Punch die - Lucky, CR1583 Grass, horizon & clouds, CR1646 Punch die - XL Eggs, CR1648 Fence
Creatables: LR0849 Happy Daisy, LR0850 Bunnies
Paper bloc: PK9186 Early Spring
Enamel dot: PL4529 Duotone Lavender
Stickers: CA3192 Voorjaar

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit Tineke ! Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig Paas/voorjaars doosje heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw ,dat is leuk .Die wil ik wel maken ,nu nog uitdokteren hoe ik dat ga doen .Ben niet zo,n held in computers en uitzoeken waar ik het kan vinden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je deze wilt gaan maken. De video waar ik de maten noem, vind je hier: https://www.youtube.com/watch?v=GIcH73371a0&t=451s
      Groetjes,
      Tineke

      Verwijderen