maandag 12 oktober 2015

Bereleuk!

Vorige week woensdag was er nog een nichtje jarig. Helaas konden we er niet naartoe omdat we een voorlichtingsavond hadden voor de opleiding van Maurice. Omdat ze ook op de verjaardag van het nichtje was van zaterdag, kreeg zij ook haar kadootje.
Dit jarige meisje wilde een paar jaar geleden knutselspullen voor haar verjaardag die alleen tante Tineke mocht kopen. Ook had ik toen een freubelkadootje gemaakt. 
Vorig jaar vroeg ze al ruim voor haar verjaardag of ik weer iets leuks wilde maken. 
Dit jaar wilde ze een leesboek waar ze de titel aan me had doorgegeven.
Omdat ik het leuk vond om er iets bij te maken, kwam ik uit op een boekenlegger.
Een beren boekenlegger!
Het idee heb ik eens ergens op Pinterest gezien wat ik onthouden had.
Ik heb hiervoor de beer (COL1376) gebruikt. 
Bij het truitje heb ik een rokje gemaakt. 
De kleding en bloemetje zijn gemaakt met "Hello sweet baby!" (PB7041).
Op de bloem nog een glittersteentje (JU0932) geplakt. 
Het beertje is aan beide zijden (in spiegelbeeld) bekleed. 
Aan de binnenkant magneettape geplakt.

Deze boekenlegger wil ik mee laten doen bij:

30 opmerkingen:

  1. Een super gave boekenlegger, wie wil dit nu niet!!! Prachtig cadeau heb je voor haar gemaakt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rijke fantasie heb je weer Tineke, een superleuke boekenlegger heb je gemaakt voor je nichtje, groetje Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en origineel idee, Tineke. Heel erg mooi gedaan zo, wat zal je nichtje er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een superboekenlegger met die schattige beer, die altijd goed blijft zitten door het tape.
    Leuk ook dat ze je knutselkunsten zo waardeert!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bereleuk en je cupcake ziet er smakelijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De boekenlegger is zeker bereleuk Tineke! Wat een schatje en ik denk dat jouw nichtje daar nog heeeel lang van zal genieten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt bereleuk Tineke, dit idee ga ik ook onthouden als je het goed vind.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk idee Tineke leuk deze beren boekenlegger....leuk gedaan een schot in de roos.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nichtjes. Wat een super leuke boekenlegger heb je gemaakt. En ideaal met het magneettape. Gebruik ze zelf ook, maar dan kant en klaar gekocht. ;)

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Tineke hier nog een berichtje dat je zo meteen kan verwijderen.
    Er staat in je tekst dit haar moet waarschijnlijk dit jaar wilde ze een lrrsboek.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog eens een toepasselijk en gaaf kadootje. Goed gedaan Tineke. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend lief weer Tineke :)
    Goed idee met die magneet tape!!

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super Tineke en wat een leuk idee! Is ook gaaf om te gebruiken als cadeau voor mijn kleindochters.....ik zal hem onthouden!

    Lieve Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Tineke en wat een leuk idee! Is ook gaaf om te gebruiken als cadeau voor mijn kleindochters.....ik zal hem onthouden!

    Lieve Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een bereleuk idee om een boekenlegger te maken ...dat zal wel in de smaak zijn gevallen Toppie!!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk bedacht. Een mooi cadeautje!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is echt heel gaaf Tineke en wat slim om dat magneettape aan de binnenkant te doen. Zo heb ik weer iets geleerd vandaag.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel schattig is deze boekenlegger voor je nichtje...een heel goed idee van die magneetsreepjes Tineke...blijf die zeker op zijn plaats...KNAP gedaan weer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee, prachtige beren beokenlegger Tineke!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful bear bookmark. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 204th AG challenge!
    Blessings and Hugs, Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super shaped card

    Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf cadeautje! Natuurlijk past het bij het boek wat ze graag wilde hebben. Ze was er vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een dotje is het beertje Tineke.
    Daar zal je nichtje super blij mee zijn.
    Een heel leuk kadootje is dit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh wat een schatje en wat leuk bedacht!! Top Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke boekenlegger.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is soooo cute and what a gorgeous gift for your niece.
    Thanks for playing along with our challenge at In The Pink but it would be lovely if you could explain what your 1-2-3 items are for the theme :-)
    Hugs, Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk idee!!! Ze zal er zeker blij mee geweest zijn! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen