donderdag 15 oktober 2015

December groetjes

Tussen de drukte voor de demo in kwam ik erachter dat ik nog een voorbeeld moest maken voor de challenge van Marianne Design Divas.
De challenge is vandaag van start gegaan want we zitten weer op de helft van de maand. De opdracht deze keer is: kraft. Volgens mij is dat een makkie ;-) Velen gebruiken kraft op de kaarten/creaties.
Mijn voorbeeld is deze windlichtkaart. 
Het is tevens te zien a.s. zaterdag op de Hobbybeurs in Harderwijk waar ik een demo geef.
Het patroon hiervan staat in de Catalogus 2015 van Marianne Design. Ik heb hiervoor het paper bloc "Eline's Silver Star" (PB7048) gebruikt.
De schitterende helleboras (COL1394) heb ik gecombineerd met takjes van Eline's poinsettia (COL1393). In de bloemenkernen glittert een plakparel (JU0932).
De vogeltjes van Eline (COL1392) vind ik zo wel een beetje lijken op roodborstjes. Onder de vogeltjes een paar takjes (COL1393). De zilveren ster (COL1392) hangt aan een touwtje wat het bovenste roodborstje vasthoudt in zijn bekje.
Een banner gemaakt met tekst (EC0099) wat vastgebonden zit met tule (JU0924) aan de ring van het windlicht. Op de "sneeuw" heb ik wat stickles gedaan voor een glinsterend effect.

Dit windlicht wil ik mee laten doen bij:
* Anreda (2 bloemen, 2 vogels)

30 opmerkingen:

  1. Pasteltinten zo mooi om te zien heel leuke lantaarn, ik
    wens je een hele fijne dag op de beurs. Het wordt vast een hele gezellige demo.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het windlichtmodel kende ik nog niet. Wat ziet dit er leuk uit!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig en mooie tinten.
    Veel plezier op de beurs
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke wat is dit prachtig en die kleuren..... Wat mooi gecombineerd. De vogeltjes die maken het leuk af net zoals die leuk bloemen. schitterend. Heel leuk dit windlicht. Hopelijk zien we elkaar zaterdag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend is je windlicht Tineke.
    Prachtig alles bij elkaar, de bloemen
    zijn ook heel mooi , succes zaterdag.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♥♥ cute ♥♥
    Fijne donderdag ...
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend...erg mooi gedaan, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave kaart Tineke!!
    Hij is echt prachtig geworden.
    Leuk dat je met het patroon aan de slag bent gegaan :D
    Alvast heel veel succes en plezier met je Demo.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Tineke! Het model, de kleuren, de vogeltjes, de bloemen ... Ik ben helemaal weg van jouw lantaarnkaart en ik weet zeker dat de mensen op de demo dat ook zullen zijn :) Heel veel plezier zaterdag!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg. Leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo deze is schitterend!
    Diemooie pastel kleurtjes oor alles en wat een leuk modelletje!
    De vogeltjes lijken inderdaad wel roodborstjes, ik zag ze net nog in de regen brood pikken bij mijn vogelhuisje.
    Supermooi gedaan, deze gaat iedereen verbazen bij de demo en dit is ook zeker weer een winnaar.
    Fijne freubel week verder.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi vogel huisje super leuk gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous details and design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt Tineke, ook de kleuren vind ik prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je deze meeneemt naar de demo ben je gegarandeerd van succes verzekerd! Heel mooi hoe je die lantaarn uitgewerkt hebt. Best leuk al die verschillende varianten (vandaag ook eentje gepubliceerd... Vind deze heel mooi met dit dessinpapier!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk gemaakt Tineke,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi! Wat een mooie warme kleuren!
    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi! Wat een mooie warme kleuren!
    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi je lantaarnkaartje Tineke....echt een toppertje...zal zeker succes oogsten op de aankomende demo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nydelig:) Og utrolig masse flott du hadde laget siden sist jeg var innom,
    klem Bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. erg mooi gemaakt prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tineke wat heb jij weer creatieve ideetjes!!! Schitterende lantaarn en prachtig aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Your artistic creations are SO amazing. You always make my eyes POP with the awesome creations you share. I feel so very blessed to have you play along in our challenges. It means the world to me, and I can't thank you enough. I hope that you have a wonderful wee, and I hope you will join us again real soon. I just ADORE your creations.
    Warm wishes,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige lantaarn Tineke. De zachte kleurtjes die je gebruikt hebt spreken me erg aan en die vogeltjes komen heel mooi uit op deze creatie.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Tineke
    Deze windlichtkaart is schitterend, er is weer zoveel op te bekijken.
    Gezellig dat je meedoet bij Addicted to Stamps.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 250 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for October - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow. Absolutely gorgeous, the colours, the detailing, everything and I love the little Robins, so sweet. Thanks for sharing with us at Crafting Musketeers Challenge ☺ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a beauty! Great attention to detail. So delighted that you joined us at Word Art Wednesday. A new challenge is starting today and I hope you visit us again. Leaving you with the inspiration of God's Word found in Jeremiah 29:12-13 and the Lord tells us, "Then you will call on me and come and pray to me, and I will listen to you. You will seek me and find me when you seek me with all your heart." Have an awesome day!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen