maandag 19 oktober 2015

Winter

Hartelijk bedankt voor de felicitaties op mijn blog en mailtjes voor mijn verjaardag gisteren. Later in de week vier ik het pas.
Zaterdagavond heb ik de post open gemaakt die lag te wachten. Wat een verrassing al die schitterende kaarten van Gerie, Janneke, Corry, Marjan, Trijntje, Danoesja, Miranda, Plony, Jannie, Ellie en Lisanne en nog van buren, vrienden en kennissen.
Ik begreep dat er nog kaarten onderweg zijn dus later plaats ik nog een foto met alle verjaardagspost.

Nu plaats ik even tussen mijn werkzaamheden door een kaart. Deze is zaterdag door velen bewonderd met de vraag of hij snel op mijn blog komt.... 
Voor deze kaart gebruikte ik het dessinpapier en afbeeldingen van de nieuwste serie "Sweet Winter Season" van Studiolight.
Aan de rechterkant hangt de mooie lantaarn (CR1344) met een strik van tule (JU0924) en geruit lint.
Aan de linkerkant een "afgezaagde" eikenboom (CR1338) met wat snowtex. Erbij loopt een hertje (CR1289) in het besneeuwde gras (LR0360). Het gras is ook aan de rechterkant bij het andere hert.
Hier en daar vallen nog wat sneeuwvlokken (CR1335). De sneeuwvlokken en gras zijn uit (glitter) snowpaper (CA3104) gestanst.
Op de afbeelding in het midden heb ik een (gedeelte) tekst (PL1517) gestempeld die eind van de week in de winkel ligt.
Het patroon van deze kaart komt van het blog van Noor Design.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
WLVC

31 opmerkingen:

  1. Oooo wat eenprachtige creatie, ik begrijp waarom mensen hem op je blog zouden willen zien!
    Heel mooi dat gebruik van de plaatjes in combinatie met de stansen!
    De kleur roze met dat glinster erbij ook mooi!
    Veel plezier nog met het vieren van je verjaardag van de week!
    Lieve groet
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige winterse kaart, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Leuk zijn de papieren van studio light.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A truly beautiful fold and all the embellishments are so sweet. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 205th AG challenge!
    Blessings and Hugs, Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer een plaatje! En leuk joh, al die kaarten voor je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp heel goed dat deze kaart zoveel belangstelling trok! Hij is schitterend Tineke! Mooi model, prachtig DP en prachtige mallen! Wat leuk dat je zoveel verjaardagskaarten hebt ontvangen voor jouw verjaardag :) Dan voel je je extra jarig hé ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in mooie kleuren en DP.......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is inderdaad een dotje je kaart Tineke.
    Heel mooie kleuren bij elkaar !!
    Leuk model is het ook .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie winterkaart ! Nog gefeliciteerd met je verjaardag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje leuk model ik heb hem ook gemaakt moet hem nog op mijn blog plaatsen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap dat velen deze mooie kaart bewonderd hebben. Hij is ook schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi tafereeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart. Dank je wel om mee te doen met onze glitter/shine challenge.
    Gr Veerle DT-ATSC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en mooie kleurencombinatie zo! Enneh, nog van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is inderdaad heel erg mooi. Mooie kleuren combi ook. Zou je mij het snij en ril voorbeeld van de kaart kunnen mailen? Ik had dit wel maar ben hem op de een of andere manier kwijt geraakt. Email; d.holster1@upcmail.nl. Alvast bedankt voor de moeite en een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die weer prachtig Tineke. Ik had eindelijk met Wim het model ook te pakken en heb er een babykaart meegemaakt. Maar voor de kerst is die ook prachtig.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tineke, Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag en vast veel plezier gewenst! Deze kaart vind ik super Tineke! Mooie kleuren en mallen heb je gebruikt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een bijzonder prachtige kaart ...
    Ach ... ik smelt er helemaal voor ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend werkstuk Tineke. Ik wist niet dat je jarig was/bent maar je krijgt in ieder geval mijn hartelijke felicitaties!!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kerstkaart in roze kleur! Prachtig gemaakt en ook een leuk model Tineke. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, een beetje aan de late kant maar ik zit niet iedere dag achter m'n laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als eerste wil ik je nog van harte feliciteren met je verjaardag en ja die post is altijd leuk om te krijgen. je kaart ziet er schitterend uit een heerlijk winters sfeertje en wat een prachtige kleuren combi heb je gebruikt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kerstkaart Tineke, had hem al op fb voorbij zien komen, leuk dat je meedoet bij wlvc. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart, het model is ook zo leuk.

    Groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Another gorgeous christmas card - so beautiful colors!
    Thanks for joining the challenge at Kreativ Scrapping - wish you luck in the draw!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat n prachtige kaart Tineke en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Daar ben ik dan eindelijk om naar je prachtige kaart te kijken die je hebt geplaatst bij WLVC. Helemaal super weer hoe je alles hebt gecombineerd en verwerkt...zoals altijd een plaatje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A great card - thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Tineke,
    Awesome card; love the deer theme. Thanks for joining LLC for our PINK challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen