donderdag 20 juli 2017

Fijne verjaardag

De hibiscus vind ik altijd een schitterende struik. In onze tuin staat een prachtig exemplaar met mooie blauwe bloemen.
Ik ben dus erg blij dat Marianne Design er een stans van uitgebracht heeft.
Omdat er bij HobbyVision een nieuwe challenge is gestart met als thema: bloemen, kon ik deze er mooi voor gebruiken.


De basis van de kaart maakte ik met shape art Frames vierkant ornament van Dutch Doobadoo.
Het designpapier komt uit de serie "My dearest Sophia" van Pion Design.
Achter de opening van de mooie cirkel zit een leuke afbeelding van een papegaai.
Bij de tropische bladeren zitten bloemen van de hibiscus. De hibiscus heb ik wat geblend met distress inkt Aged Mahogany.
Op een banner een tekst gestempeld en het versierd met strikjes met een plakparel. 
Uit het designpapier een paar vlinders geknipt en verder nog plakparels geplakt langs de cirkel.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1414 Twine circle
Creatables: LR0478 Hibiscus & tropical leaves
Knipvel: VK9561 Tropical birds
Clear stamp: CS0987 Felicitaties
Plakparels: JU0932 Clear, CA3132 Pearls - white

Dutch Doobadoo:



2 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer prachtig Tineke!
    Het model is erg leuk,ook het plaatje.
    En lekker fris rood ,toppie hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tropische kaart Tineke. Prachtig gemaakt met al deze matetialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen