zaterdag 22 juli 2017

In de haven

Wat een heerlijke zomer is het tot nu toe! Ik hoop dat er nog veel mooie zomerse dagen bij komen.
Ik hoef jullie niet meer uit te leggen dat het strandthema favoriet is bij me.
In mijn map op de computer kwam ik nog wat kaarten en creaties tegen die ik nog niet heb laten zien. De komende tijd hoop ik deze te laten zien.


Deze kaart maakte ik voor Mijn Hobbykaart en voor de gebruikte materialen en werkbeschrijving verwijs ik jullie naar Mijn Hobbykaart nr. 75 die in juni is verschenen.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig weer Tineke. Zoals je wel weet is dit thema ook één van mijn favorieten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo,n super mooie creatie Tineke!
    Je maakt er steeds wat leuks van.
    Deze mallen zijn kan je veel gebruiken.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Tineke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje weer, Tineke.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook erg van dit thema dus jouw kaartje valt zeker in de smaak!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Tineke, krijg nu echt zin in vakantie, helaas duurt het voor mij nog 4 weekjes, groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen