vrijdag 28 juli 2017

Goede feestdagen

We blijven nog even in de winter... ๐Ÿ˜‰
Wat zijn er al weer mooie materialen uit gekomen om mooie kerstkaarten mee te maken!
Andere jaren was ik er al veel eerder mee bezig maar wie weet haal ik de schade nog in.


Er is weer een prachtige mal van Anja van Laar bij Marianne Design. Het ligt vanaf nu in de winkel. Samen met mooie knipvellen van Mattie.
Ik heb het gecombineerd met (alweer) een oudere serie "I wish" van Maja Design. De randen van het cardstock en designpapier heb ik ingesmeerd met wat witte gesso.
Hierbij staat de mooie kerstster van Petra van Dam ook leuk bij. Op de bladeren en takjes zit wat snowtex.
Op een banner een tekst gestempeld en verder nog een strik bovenaan.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatables: LR0435 Petra's poinsettia, LR0437 Petra's twigs set, LR0438 Petra's larix, LR0483 Anja marquee
Knipvel: MB0168 Matties Mooiste Christmas flowers
Clear stamp: CS0991 Fijne kerstdagen
Plakparels: PL4510 Project NL - Enamel dots - Gold & silver, CA3132 Pearls - white 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart. Het plaatje combineert heel mooi met de kerstroos van Petra.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart. Ik ben er nog helemaal niet mee bezig al zou dat wel verstandig zijn maar als het mooi weer is vind ik het heel moeilijk om mij in winter en kerst te verplaatsen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kerstkaart Tineke!
    Wat een mooie mal is dit,super hoor!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Tineke. Supermooie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen