vrijdag 19 januari 2018

Een jongetje

Na verschillende babykaartjes heb ik vandaag ook weer een babycreatie om te laten zien.
Deze keer geen kaartje maar een leuke pillow box. 
Een kraamcadeautje is natuurlijk leuker geven in een mooie verpakking.


Op kraft karton heb ik box art Pillow box van Dutch Doobadoo getekend en uitgeknipt. Ik heb het in totaal 4 cm verlengd omdat anders het cadeautje er niet in paste....
Ook het designpapier heb ik in deze lengte aangepast. Het designpapier is een oudere serie van Galerie Papieru.
Het designpapier en kraft heb ik langs de randen ingesmeerd met witte gesso.
Op de strook overdwars heb ik kant geplakt.
Een lief babyplaatje van internet achter het mooie ovaal van Petra van Dam geplakt.
Bij wat blaadjes zit een mooie bloem met parel.
Op de rozet heb ik een tekst gestempeld en erbij een luierspeld geplakt.
Bovenaan een paar babyvoetjes en onderaan de naam van de baby.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1444 Rosettes & labels
Craftables: CR1416 Brush alphabet
Creatables: LR0217 Tekst Baby, LR0305 Feet, LR0406 Petra's waterlily, LR0435 Petra's poinsettia
Clear stamp: EC0106 Eline's Babies

Dutch Doobadoo: 
Box art Pillow Box 470.713.006

Witte gesso 870.002.010

5 opmerkingen:

  1. Mooi, Tineke.
    En zo geeft het zeker heel leuk weg.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tineke en een mooie idee om het zo als cadeau te geven...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt veel leuker geven Tineke!
    Wat een prachtig doosje is dit.
    Goed idee om het wat groter te maken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Echt schitterend gemaakt,
    gaaf zo met die kleuren ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Bruin & Blauw}

    BeantwoordenVerwijderen