dinsdag 16 januari 2018

Welkom kleintje

Ook vandaag laat ik weer een babykaartje zien. 
Nog ééntje voor een jongensbaby want er zijn de laatste tijd meer jongens dan meisjes geboren in onze omgeving. 
Het was geen straf om ze te maken want babykaartjes vind ik leuk om te doen.


De card art Baby Bottle van Dutch Doobadoo blijft zo leuk om er babykaartjes mee te maken.
Deze heb ik op wit karton getekend en uitgeknipt.
Het designpapier zijn digitale papiertjes uit de serie "Snow Princess" van Nitwit Collections. Ooit heb ik deze gekocht en uitgeprint maar er lagen nog precies genoeg restjes over voor deze kaart.
Het papier past zo leuk bij de afbeelding van Syta van Gelderen die ik op een cirkel heb geplakt. De gaatjes erom heen heb ik geborduurd. Dit heb ik nog niet verleerd na jaren niet gedaan te hebben...
Bij de afbeelding een paar bloemetjes met blaadjes gedaan en ook bij de strik van seambinding die om de hals van de fles zit gestrikt.
De fles nog wat opgeleukt met een babyflesje, speentje, enamel sterren en op de dop een tekst gestempeld.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1421 Eline's baby essentials
Craftables: CR1248 Circle & flower stitch
Creatables: LR0388 Flower doily, LR0398 Build-a-rose, LR0430 Leaf doily
Clear stamp: EC0165 Eline's words sweet baby
Enamel dots: PL4513 Baby blue

Dutch Doobadoo: 
Card art Baby Bottle 470.713.582

6 opmerkingen:

  1. Babykaartjes blijven zo leuk. Ik heb er net ook weer 2 gemaakt. Altijd makkelijk voor de voorraad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Tineke. Dit model blijft ook zo leuk Het er ook net weer eentje klaar, maar nog niet geplaatst....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je fles is heel erg leuk Tineke!
    Deze gaat eigenlijk nooit vervelen.
    Ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig design en ontwerp Tineke ...
    Eentje om te koesteren voor later als herinnering ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fles kaart is dit geworden.Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen