vrijdag 24 augustus 2018

Gnomes

Ieder jaar komt met de september collectie de catalogus van Marianne Design uit.
Zo ook dit jaar, hij ligt nu in de hobbywinkel.
Een heel handige uitgave!


Je vindt hier alle materialen in die in dat jaar zijn verschenen of nog dit jaar uitkomen.
En als toegift staan er diverse kaarten en creaties in (al dan niet met beschrijvingen)
Ik mocht een tweetal kaarten maken met de gnomes.




Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1355 Grass, CR1420 Ponsmal - Autumn, CR1439 Basic arch, CR1447 Circle & stars
Creatables: LR0554 Tomte gnomes, LR0555 Scandinavian houses, LR0556 Forrest trees
PK9159 Swedish winter
Knipvel: HK1703 Hetty's gnomes
Glitter karton: CA3104 Snow paper, CA3126 Gold
Parels: JU0932 Adhesive gems - clear

Je vindt de werkbeschrijving en patronen bij de downloads op de website van Marianne Design.

5 opmerkingen:

  1. Wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten!
    Groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Je Kabouter kaarten zijn SCHITTEREND!! Ik waan me in een Sprookjesland...
    Tineke, ik schrijf niet graag en ik schrijf maar zelden een reactie op een blog, maar ik kijk wel geregeld op jouw blog en geniet van jouw creaties. DANKJEWEL!!
    Groetjes van Eva.

    BeantwoordenVerwijderen