woensdag 15 augustus 2018

Je bent jarig!

Gisteren was er een nichtje van ons jarig.
Ze houdt van mijn freubels dus maakte ik wat voor haar.
Omdat ze binnenkort op vakantie gaat, vond ik het wel leuk om een kofferkaart te maken in haar lievelingskleurtjes.
Dat ik hiermee helemaal goed zat, bleek wel... Ze heeft een koffer in precies dezelfde tinten gekregen!!!


De koffer knipte ik uit ecru karton met oudroze handvaten.
Het designpapier wat ik gebruikt heb, is "Life is Peachy" van Pion Design.
Omdat ze naar een warm land vliegt, heb ik haar alvast laten genieten van de hibiscus met tropische bladeren en palmbomen met kokosnoten.


Om het haar makkelijk te maken, heb ik alvast slippers, een strandtas en zonnebril ingepakt.
Ze hoeft alleen het hengsel maar omhoog te schuiven en ze is klaar voor de reis! 😉 
Aan het handvat heb ik een banner gehangen met een tekst erop.
Het patroon van de koffer staat in Marianne Magazine nr. 37.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1443 Giftwrapping - Karin's bird, hearts & tag
Creatables: LR0477 Flip flops & sun glasses, LR0478 Hibiscus & tropical leaves, LR0541 Palm tress, LR0543 Beach bag
Clear stamp: EC0147 Eline's words

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Tineke!
    Mooie kleurtjes gebruikt.Ook leuke details erop geplakt.
    Super leuk model kaartje.
    Gefeliciteerd met je nichtje.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal je nichtje wel super blij mee zijn.
    Wat heb je dat leuk gedaan Tineke,gaaf hoor.
    Er is weer heel wat te zien op de koffer.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Weet zeker dat je nichtje daar blij mee was.
    Groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Tineke.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen