maandag 13 augustus 2018

Van harte gefeliciteerd

Het hele warme zomerweer is verdreven en vandaag vallen er hier af en toe pittige regenbuien. Voor het land is het goed maar van mij mag de zon best schijnen...
De avonden zijn ook weer heel wat frisser dan de laatste weken dus ben ik weer meer in mijn hobbykamer te vinden.
Laatst viel het mooie designpapier van Pion Design in mijn mandje en daar heb ik wat mee gemaakt.


Het werd deze criss cross kaart met designpapier "Life is Peachy" van Pion Design.
Tussen de schuine lijnen heb ik een kantje verwerkt.
De randen van het designpapier zijn opgeruwd met een paper distresser.
Voorop heb ik een bloementoef gemaakt van mooie bloemen en wat bladeren in verschillende groentinten.
De bloemen zijn afgewerkt met enamel dots.
Op stukjes designpapier is de tekst gestempeld en wat verhoogd opgeplakt.


In de pocket heb ik een soort label gemaakt met een vierkante mal van Petra van Dam. 
Bovenaan tule door een opening gehaald en vastgestrikt met organza lint.
De afbeelding is ook van Pion Design maar al een oudje.
Afgewerkt met wat enamel dots.
Het patroon komt van de groep Be Challenged op Facebook.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1432 Herbs & leaves
Creatables: LR0458 Petra's square with nest, LR0546 Anja's beautiful flower, LR0547 Anja's leaf set
Clear stamp: CS0987 Felicitaties
Enamel dots: PL4515 Snow & ice

5 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan hoor Tineke. Leuke modelletjes zijn dit soort kaarten.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Karte, mal eine geniale Form der Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie romantisch aandoende kaart Tineke. Prachtig papier in een hele mooie kleur. Je bloemen zijn ook heel mooi gemaakt. Echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het model is heel erg mooi Tineke!
    Prachtig papier,mooie mallen!
    De bloemen super gaaf!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na een grote periode van ziek zijn ben ik nu alles weer aan het inhalen.... Ik heb erg mooie dingen gezien bij je... Complimenten!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen