woensdag 27 maart 2019

Een bloemengroet

Nog niet alle creaties wat ik gemaakt had voor de demodagen heb ik jullie laten zien.
Ik loop een beetje achter met plaatsen maar was eerst druk met een paar opdrachten voor Marianne Design. 
Deze zijn nu de deur uit en kan ik gaan verzinnen voor de volgende workshop bij Doe@ding en een demo bij Creabri in Schijf. Bij deze hobbywinkel ben ik nog niet eerder geweest dus leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen.
Creabri bestaat 5 jaar en ter gelegenheid hiervan zijn er op zaterdag 13 april diverse demonstraties waarvan eentje van mij.


Mattie heeft een nieuw knipvel getekend en deze gebruik ik graag. 
De kaart is gemaakt met shape art Frame van Dutch Doobadoo. Deze is getekend op roze en wit cardstock en designpapier uit bloc Floral Delight.
De afbeelding zit op de basis arch en gemat op designpapier uit bloc Sweet Dreams.
De bloemetjes heb ik een beetje doen lijken op die van de afbeelding. Ze zijn uit wit fluweelkarton gestanst en met roze inkt bewerkt en wat groene takjes erbij.
Om het strandgevoel terug te laten komen, liggen er bij de wegwijzer een takje koraal met schelpen en zeester. Alvast een knipoog naar de komende zomer.
Een zeemeeuw is op zoek naar een lekker hapje.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set, CR1432 Herbs & leaves, CR1439 Basic arch, CR1440 Sea shells
Creatables: LR0470 Anja's Frilly square (koraal), LR0535 Wooden signpost, LR0571 Anja's vertical folding die - square (takje), LR0587 Poppy
Paper blocs: PB7055 Eline's Sweet Dreams, PK9161 Floral Delight
Knipvel: MB0179 Mattie's Mooiste dunes
Clear stamp: CS1022 Lente

Dutch Doobadoo:
 
Shape art Frame 470.713.146

3 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer prachtig Tineke en heel veel plezier met de demo's en workshops.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart vind ik super mooi Tineke!!
    Een leuk model en mooie mallen.
    De bloemen zijn ook prachtig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen