zaterdag 30 maart 2019

Let's celebrate!

De post van de bloghop van Dutch Doobadoo staat hieronder!

Op deze zonnige dag is onze jongste jarig. Maurice mag 20 kaarsjes uitblazen ;-)
Ik was echt superdruk met opdrachten voor Marianne Design, o.a. de Collection en Mijn Hobbykaart, 2 opdrachten voor particulieren, voorbereiding voor de workshop van dinsdag 9 april en een demo op zaterdag 13 april dat ik zo goed als geen tijd over had om een kaart voor mijn zoon te maken.
Hij had zelf al van de week gezegd dat ik me niet in alle bochten moest wringen om toch wat te maken want dat hij ook zonder een kaart wel jarig zou zijn.... Maar dat kon ik mijn moederhart niet aan doen.
Het werd wel een snelle kaart waar ik niet veel bij hoefde na te denken en op te zoeken maar vind 'em wel mooi...en Maurice ook!


De kaart met alle afbeeldingen erbij is uit de serie Summer at the beach van Studiolight.
Zelf heb ik er stukken visnet (CR1409 - Tiny's fishnet) en een zeemeeuw (CR1279 - Tiny's ocean set) bijgevoegd.

7 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd met Maurice, al weer 20 jaar !
    Toch een prachtige kaart hoor !!
    Fijne dag...
    Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je zoon Tineke. Je hebt ondanks alle drukte toch een hele mooie kaart voor hem weten te maken. Het thema past perfect bij deze mooie zonnige dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart is toch erg mooi Tineke!
    Hartelijk gefeliciteerd met Maurice!
    Hij zal het best waarderen denk ik!
    Een fijne dag en goede zondag samen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Tineke! Van harte Gefeliciteerd met de verjaardag van Maurice.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met Maurice en wat een super leuk kaartje is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou noem het maar een eenvoudig kaartje ik vind hem prachtig gefeliciteerd met je zoon groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen