zaterdag 2 maart 2019

Geniet van elk moment

En ja...dan zijn beide demodagen alweer voorbij. Maar wat heb ik genoten deze 2 dagen!
Ook vandaag was het weer zo gezellig en vele bekenden gezien en gesproken maar ook weer nieuwe mensen leren kennen. Echt heel leuk.
De verzorging was weer top geregeld door Marlous met het hele team. Allemaal heel erg bedankt!
Het nieuwe knipvel van Mattie is weer schitterend en deze kaart maakte ik ermee.


Voor deze kaart gebruikte ik shape art Eurolock circle en designpapier uit het bloc Côte 'd Azur.
De afbeelding zit op de basis cirkel.
Omdat het konijntje in de duinen bij het strand zit, maakte ik er een ietwat nautisch kaartje van.
Wat schelpen en zeester liggen bij de meerpaal. Op de meerpaal rust een zeemeeuw.
Een strandstoel staat uitnodigend klaar en een zeemeeuw is op zoek naar een lekker hapje.
Op een stukje designpapier is de tekst gestempeld en bovenaan heb ik een strik 
gemaakt van tule en seambinding.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's Ocean set, CR1331 Basic circle, CR1440 Sea shells
Creatables: LR0424 Bear chair, LR0470 Anja's frilly square (takjes)
Paper bloc: PK9146 Côte 'd Azur
Knipvel: MB0179 Mattie's Mooiste dunes
Clear stamp: CS1022 Lente

Dutch Doobadoo: 
Shape art Eurolock circle 470.713.169


4 opmerkingen:

  1. Echt mooi,bedankt voor het idee,zo had ik de ddbd stencil eigelijk alleen voor kerstkaarten,een prachtig geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi kaartje weer Tineke, helaas kon ik dit keer niet komen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Tineke!!
    Ziet er heel gezellig uit!!Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen