maandag 7 augustus 2023

Bloemen kaarten

Met de juli collectie had ik behoorlijk veel kaarten gemaakt. 
Begin van die maand had ik een demo bij Creabri in Schijf en nog niet alle kaarten ervan heb ik laten zien.
Er kwamen ook mallen uit van mooie bloemen. 
De kaart met de allium maakte ik voor de demo en die van de klaprozen tijdens de demo. Deze bleef ook gelijk in de winkel en had ik nog niet op de foto staan. Maar gelukkig wilde ze dat in de winkel nog doen.


Omdat velen in de winkel de kaarten met het hek zo mooi vonden, maakte ik die met de klaprozen tijdens de demo.
Bij deze kaart deed ik achter het hek een vel uit het bloc Fleurige groetjes.


De klaprozen kleurde ik met distress ink Victorian velvet en als achtergrond een vel uit het bloc Autumn Whispers.

Marianne Design:
Creatables: LR0817 Tiny's Fern, LR0818 Tiny's Poppy, LR0819 Tiny's Allium
Paper blocs: PB7059 Autumn Whispers, PK9177 Fleurige groetjes
Stempel: CS1141 Wensen voor u


3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten met het hek !
    Mooi met de bloemen ervoor !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei zo mooi gemaakt Tineke!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige kaarten Tineke. Leuk om die mooie bloemen voor een hek te laten bloeien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen