woensdag 23 augustus 2023

Proost!

 Bij het bekijken van mijn map met gemaakte kaarten op de laptop zag ik dat er nog een aantal kaarten staan die ik hier nog niet heb laten zien.
Dat komt goed uit nu ik nog niets gemaakt heb met nieuwe collecties. Het was mijn bedoeling om afgelopen maandag na mijn vakantie weer productief te worden. Maar ik voelde me niet zo lekker en moest veel naar het toilet om te plassen. Gistermorgen urine weggebracht en later belde de assistente dat ik blaasontsteking heb. 
Gelukkig kon ik gisteravond nog beginnen met een kuur en hopelijk slaat deze aan. Dan komt ook de kaart af waar ik nu al een paar dagen aan bezig ben.


De basis is gemaakt met de basis cirkelmal uit wit fluweelkarton. Hierop de tekstcirkel en cirkel uit het bloc De natuur in. 
Een fles rode wijn, gevulde wijnglazen bij druiventrossen en ranken maken de kaart af.

Marianne Design:
Craftables: CR1597 Basic circles, CR1560 Van harte circle
Creatables: LR0480 Tiny's Vines, LR0820 Wine tasting, LR0821 Grape leaves
Paper bloc: PK9176 De natuur in
Stempels: CS1056 Proost
Paper: CA3186 Vellum

2 opmerkingen: