woensdag 30 augustus 2023

Iets lekkers voor jou

 Vandaag een kaartje welke ik begin mei al had gemaakt maar zag dat ik deze nog niet geplaatst had.
En vind 'em zelf wel leuk dus wilde ik jullie ook niet onthouden.
Wat betreft de blaasontsteking: gisteren toch weer urine weggebracht omdat ik onderin mijn buik lichte pijn blijf houden. Echter, volgens de assistente zitten er geen bacteriën meer in. Als het eind van de week/begin volgende week nog is, moet ik terug bellen. Hopelijk gaat het snel over.


De basis maakte ik met 6 puzzelstukken die gemat zijn op wit fluweelkarton en roze cardstock.
Het designpapier komt uit het bloc Sweet Flowers.
Een puzzeltje gemaakt met kleine puzzelstukjes. Hierop een reep chocolade met een mokje thee.
Wat bloemetjes met blaadjes en een tekstlabel maken de kaart af.

Marianne Design:
Collectables: COL1504 Flowers, COL1527 Flowerpot house
Craftables: CR1605 Text labels, CR1624 Art texture - puzzle, CR1625 Build-a-puzzle
Creatables: LR0697 Flowers, LR0802 Chocolate bar, LR0803 Teapot & glass
Paper bloc: PK9183 Sweet Flowers
Glitter karton: CA3172 Zilver
Stempel: CS1129 MMM...lekker
Rhinestones: CA3156 Light pink

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze kaart. Erg leuk samengesteld. Ik heb de materialen… maar het is me nog niet gelukt er iets mee te doen…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Tineke !!!
    Hopelijk mag de pijn over gaan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen