donderdag 30 november 2023

Grote dromen

 De collectie van Marianne Design is nooit zo groot in december maar toch zit er een leuke stans in.
Met de cirkel layout mal kun je de cirkels leuk opmaken.


Met de cirkel layout mal heb ik een vierkante kaart gemaakt.
De mal is uit wit fluweel karton gestanst en achter de openingen zitten afbeeldingen uit het paperpad The great outdoor van Mintay .
Daarna op een achtergrond uit hetzelfde paperpad geplakt en vervolgens op groen en kraft karton.
Verder nog wat afbeeldingen uit het paperpad geknipt en opgeplakt. 
Bovenaan is de tekst gestempeld.

Marianne Design:
Creatable: LR0839 Layout circle
Stempel: CS1100 Droom en geniet

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met deze mooie mal Tineke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Tineke !
    Wat een leuke mal is dit.
    Je hebt er was moois van gemaakt
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt , zag de mal in de winkel maar vond het aan de grote kant.
    Maar als ik dit zie is hij toch wel erg leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita ter Lingen30 maart 2024 om 15:00

    Wat een mooie kaart! Wel een vraagje: hoe groot is de basiskaart? Ik heb alle benodigdheden, vind het zonde als ik het versnij! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De kaart heb ik niet meer maar weet dat de basiskaart 15 x 15 cm is. De groene kaart is 14 x 14 cm en de cirkelkaart en achtergrond is dan denk ik 13 x 13 cm.
      Groetjes,
      Tineke

      Verwijderen
    2. Super dank je wel!

      Verwijderen