dinsdag 21 november 2023

Windlichtjes

Afgelopen vrijdag was ik live in de Doe@ding groep op Facebook.
Ik maakte een windlichtje met materialen van Marianne Design.


Omdat ik wilde weten hoe het zou worden zoals ik in mijn hoofd had, maakte ik eerst een voorbeeld. En ja, gelukkig was dat het geval.


Aan iedere zijde staat weer een ander huisje. Met boompjes en sneeuw.


Bovenop een strik van organza met de poinsettia. 
En de tekst Winter.


De raampjes en deuren uitgeknipt, vellum erachter en een elektrisch waxinelichtje erin voor een sfeervol windlichtje.

Marianne Design:
Collectable: COL1537 Houses
Craftable: CR1583 Slimline Grass, horizon & clouds
Creatables: LR0556 Forest Trees, LR0784 Winter, LR0833 Tiny's Poinsettia
Paper blocs: PK9184 Winter Hygge, PK7067 Winter Dreams
Metallic Paper: CA3171 Gold

3 opmerkingen:

  1. Schattig, wat een sfeertje!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrr mooi Tineke !!
    Wat een werk zal dat zijn geweest !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend windlicht Tineke, echt een topper van je . HG Annie I

    BeantwoordenVerwijderen