vrijdag 24 november 2023

IJskoude wintergroetjes

 De december collectie van Marianne ligt in de winkel.
Omdat de laatste tijd vaak dieptekaarten worden gemaakt, zijn er ook knipvellen uitgebracht met XL afbeeldingen.
Ik ben er al mee aan de slag gegaan.
Omdat ik al diverse dieptekaarten had gemaakt, vroeg Marianne of ik ze voor de Collection 132 wilde maken. 

En leuk, mijn kaart prijkt op de cover!


Je vindt alle info op de website van Marianne Design bij de downloads

Marianne Design:
Collectables: COL1534 Eline's Garden Birds, COL1535 Eline's Deer Family (grasje)
Craftables: CR1605 Text labels, CR1606 Punch die - Forest critters
Creatables: LR0736 Tiny's Pines, LR0831 Logcabin layout
Paper bloc: PK9184 Winter Hygge
Knipvel: EWK1294 Forest Dreams XL
Glitter karton: CA3181 Snow paper
Stempel: CS1105 Kerst teksten

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Tineke, ik heb gelijk de spulletjes besteld om deze ook te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze dieptekaart, ik had gehoopt deze nieuwe plaatjes vandaag te ontvangen, maar de post heeft het niet bezorgd, dus afwachten maar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan deze diepte kaart!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart Tineke !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen