zaterdag 20 maart 2010

dienblad 40 jaar getrouwd

Mijn nicht Christianne vroeg of ik een dienblad wilde scrappen wat ze wilde geven voor hele goede kennissen van haar. Zij waren pas 40 jaar getrouwd waar Christianne later achter kwam. Doordat ze voor haar als een opa & oma zijn, wilde ze iets persoonlijks geven.
Het is dit dienblad geworden.



Nog niet eerder had ik een dienblad gescrapt maar we waren zeer tevreden over het eindresultaat. Het papier van My Minds Eye paste perfect bij de kleding op de foto's. En het leuke ervan is dat er ook hartjes op het papier zitten. Die hebben we net als de bloemen uitgeknipt en opgeplakt.
De schilder heeft er een glasplaat opgemaakt en het geheel afgekit zodat het ook bruikbaar is.

Groetjes, Tineke

8 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk geworden Tineke... 40 jaar getrouwd verdient ook wel een extraatje hé? :) fijn weekend, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gedaan Tineke.
    Fijn dat je er even bij verteld hoe de glasplaat erop zit. Want ik vroeg het me al af omdat ik zag dat je bloemen en brads gebruikt had.Maar door met silicone te werken kan je de hoogte van plaat iets regelen. Ik vind dit heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en origineel Tineke.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk gedaan Tineke!
    Geweldig om zoiets te maken, te geven en te krijgen natuurlijk.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh Tineke.... wat heb je dat mooi gedaan zeg. Het is een heel mooi persoonlijk cadeau geworden.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje...wat een leuk idee zeg...geweldig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend gemaakt tineke mooi papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had al gelezen op clubs dat je ermee bezig was geweest maar meid wat een super leuk cadeautje is dit! Echt heel mooi is hij geworden, en wat je schrijft het papier past er dan ook echt perfect bij he?!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen