woensdag 3 maart 2010

With love...



Dit valentijnskaartje had ik al een paar weken geleden gemaakt in opdracht van Jacqueline (onze oudste dochter). Ze wilde graag een kaartje voor haar vriend Gert.
Het Tildapapier vindt ze schitterend (en wie niet?) en ze koos er dit schattige for evertje bij wat ik pas van mijn naamgenootje Tineke had gekregen. Lief hè? Nog bedankt Tien!!! ;)!
Het deed ook mee aan een valentijnswedstrijd en kon het kaartje niet eerder laten zien. Ik heb er trouwens een 1e prijs mee gehaald.

Ook vond ik tijd voor een nieuw bloglayout en juist had Ingrid een prachtige voorjaarslayout gemaakt.
En met het weer van deze week krijg je toch de lentekriebels... alhoewel ze eind week sneeuwbuien opgeven...brrr...

Groetjes, Tineke

8 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje en ook een mooie nieuwe background!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Tineke en wat leuk dat je ermee in de prijzen bent gevallen.
    Lief blogsetje hoor, ik krijg er een heerlijk voorjaars gevoel bij.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Tineke! Gefeliciteerd met je 1ste prijs! Je blog-layout is lekker lente-achtig... heerlijk :))
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeeeeeeeee Tineke wat een schat van een kaart heb je gemaakt zeg :) en een heerlijk papiertje gebruikt. Vind het toppie en de lay out is opje topje om te zien!!!!! Geen wonder dat je een prijs ermee hebt gewonnen ;) Dik verdient!!!!!!

    Liefs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje en wat zal de vriend
    van je dochter daar blij mee zijn geweest

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje Tineke!!!

    ennuhh....gefeliciteerd met je prijs!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaatje Tineke!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo tineke . je kent me nog niet ik ben via bea bij jou terecht gekomen. wat aan schattige kaarten maak je . ik ga je meteen volgen als t mag . groetjes Antonia.

    BeantwoordenVerwijderen