woensdag 24 maart 2010

Happy Birdday



Mijn dochter Hilary vond het model van mijn vogelhuisjeskaart zo leuk dat ze er ook één heeft gemaakt. Ze wilde alleen niet hetzelfde maken.
Dus heeft ze het scrappapier eens nagekeken en vond het Tildapapier er wel heel goed bij passen.
Het patroon van de kaart en de ronde tekststempel zijn digi's en komen uit de webwinkel van Margriet Creatief. Deze staan onder het kopje Pasen / voorjaar.
Hilary was zeer tevreden en ook ik vind 'em superleuk geworden. Ze vroeg of tie ook op mijn blog mocht staan...en tuurlijk mag dat Hil!!!

Groetjes, Tineke

20 opmerkingen:

  1. wowie!!!! Wat is die leuk geworden zeg!!! Je kan wel zien dat het kaartenmaken in de familie zit... wat gezellig zo'n dochter die samen met je kaartjes maakt Tineke :)) Toppie hoor Hilary, groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg wat een prachtig huisje. Hilary wat een pronkstukje heel erg mooi!!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo tineke . wat een super leuk vogelhuisje. heel mooi papier . lieve kleurtjes.
    groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heeft je dochter dit schitterend
    gemaakt echt een toppie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow hillary wat superrr
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan Hilary!!
    complimenten hoor!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwwww Hilary....Wat een prachtig kaartje,
    je hebt smaak hoor.... het is prachtig papier wat je uitgezocht hebt;)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tinek.
    Het is allemaal schitterend wat je hebt gemaakt.
    groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig huisje Tineke, prachtig.

    Ik was wat aan het blog hoppen en kwam zo op je blog terrecht, ik ben gelijk volger geworden want je maak hele mooie dingen.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig huisje heeft je dochter gemaakt Tineke !!
    Ik vind het echt geweldig!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje! Hilary heeft haar creativiteit niet van een vreemde (-:! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuke kaart Hilary en dit papier past er perfect voor....
    Groeten, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic card! Gorgeous!!!!
    Hugs and smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOow wat een snoeppie zeg!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is absolutely gorgeous! One of the most beautiful birdhouse cards I've seen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super beautiful birdhouse!!!
    Sooo sweet!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig huisje, Hillary heeft het talent van haar moeder hoor! En ik vind het TIlda papier er supermooi voor!
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohhhhh,

    Heeel hartelijk bedankt allemaal
    voor jullie Lieve & Leuke reacties
    op mijn kaartje!!!!

    Liefs, Hilary

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Tineke,

    Tjong ik ben eventjes weg en wat zie ik toch allemaal voor moois, kaartjes en zelfs een mooi vogelhuisje :) ik zit hier te genieten zeg!!!!! Tjonge jonge!!!!!!!!!!! NOu wel 10 dikke pluimen voor jou!!!!!!!!!!!!!!

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen